کاش اظهارات و نقدهای بیخود و بیجهت و نامتعبر و ساخته ذهن تخممرغی تخیلیتون رو بس کنید و برید به همون زندگی روزمرهتون برسید تا کمتر آسیب بزنید به اذهان عمومی.
به زیرِ پرچمِ تو هر که سر فرود آورد
خدا برای دو عالم عزیزترش کند🖤.
* آخرین شب هیئت /
حس میکنم دارم به بهونه فرار از فکر کردن
گندهای بزرگتری میزنم که بعدا باعث فکرای بیشتری میشن
امشب میگفت، وقتایی که هیچی نمیگی
با همه چیز کنار میای خیلی ترسناکتر از
وقتایی که ورژن لجباز و یه دنده ات رو نشون میدی