بسم الله رحمان رحیم
خب یه دو سالی میشد نبودیم😕
امروز برگشتیم با قدرت 💪 ادامه بدیم...😎
این چند سال اتفاق های زیادی افتاد
مهمترین شهید شدن اقا بود💔...
پس به برکت اسم اقا اولین فعالیت رو با فیلمی از آقا شروع میکنیم که نشانه ی شجاعت و نترس بودنه اقا هست...🔥
https://eitaa.com/MONTAGHEMIR
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رییسجمهور اسلامی ایران:)
کانال ما👈 https://eitaa.com/MONTAGHEMIR
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حیفم می اومد از سخنگوی خاتم الانبیا ادیت نزنم👌😁
(ایتا نمیزاره با کیفیت بزارم😐)
کانال ما👈https://eitaa.com/MONTAGHEMIR
دهه ی کرامت رو به شما عزیزان تبریک میگم❤️
کانال ما👈https://eitaa.com/MONTAGHEMIR
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عملیات جنگنده یF5 باید تو تاریخ ثبت شه🔥🤐
#F5
کانال ما👈https://eitaa.com/MONTAGHEMIR
مدیریت👈
@Mohammad88H