هدایت شده از ℳℯ𝓂ℯ𝓃𝓉ℴ
چیزی به نام خستگی روحی وجود داره ، اینطوریه که از لحاظ جسمی خوبی ولی به خاطر افکار مزخرفت نمیتونی حتی کوچکترین حرکتی انجام بدی .
هدایت شده از ℳℯ𝓂ℯ𝓃𝓉ℴ
دیگر نمیخواهم غصه بخورم. هرچیز شده،
باید میشده و هرچیز نشده، نباید میشده،
میخواهم بعد از این زیاد فکر نکنم و زیاد
دقیق نباشم و زیاد توجه نکنم...
میخواهم آرام باشم؛
مگر چقدر زنده میمانم که تمام عمرم
به فکر و خیال بگذرد؟!