هدایت شده از اخترپنجم؛
دلم میخواد انقدر نقاشی بکشم که بمیرم. شاید اون دنیا نقاش ماهری شدم.
هدایت شده از Ekhrajiha | اخراجیها 🇮🇷
طبق قانون پاسکال هرچیزی که سطحش کم، فشارش ییشتر🦦
✓ ذی روح
@Ekhrajiha
یاسهاسبزخواهندشد ؛
طبق قانون پاسکال هرچیزی که سطحش کم، فشارش ییشتر🦦 ✓ ذی روح @Ekhrajiha
دلیلم وقتی میگم با افتخار چادر بپوشید:
یاسهاسبزخواهندشد ؛
🦢\💘
بعد از مدتها یکی از سریالهای تلویزیون که خیلی دوسش داشتم و احتمالا دلم برای شخصیتهاش تنگ میشه. برای ایرج، برای کزازی، برای رویا و دوستش وا افغانستانی بود ولی اسمش رو یادم نمیاد و.. بله دچار افسردگی بعد از سریال شدم.
+ اینجا ولیعصره؟
- آره
+ چقدر درختهای خوشگل خوشگل داره.. مارو میخواستن از اینا آویزون کنن؟
- نه از درختها که نه، از تیربرقا میخواست..-
+ ولی ما زیادتر از تیربرقاییم، بنظرم باید رو درختا سرمایه میگذاشتن.
- اره اینم ایده بدی نیست، صفاشم بیشتره
+ مارو ولی بگیم جلو هم آویزون کنن
- حالا بغل همم میشه، میتونیم لحظههای آخر دست همو بگیریم.
+ دیوونهایم بخدا.