بی تُ بودن به من نیومده؛ بغلم کن که حالم بده..
دور هر کی که چرخیدم اون، یجورایی منو دور زده :))
وقتی میگم غمگینم ، لزوماً علتش
مسائلِعاشقانه نیست ، باور کنید زندگی
پر از مسائل پیچیدهٔ دیگه هم هست .
◞ نــٰادِم | ɴᴀᴅᴇᴍ◜
وقتی میگم غمگینم ، لزوماً علتش مسائلِعاشقانه نیست ، باور کنید زندگی پر از مسائل پیچیدهٔ دیگه هم هس
-جایی که دریا تموم میشه،
آسمون شروع میشه
غم و غصه چرا؟
عظمتِ خدا که تمومی نداره
🤌🏻🫀؛
بیاخیاݪڪنیم
دستانِمانبینِضریح
گرهخوردهاند(:"
بیاخیاݪڪنیم
ڪفشهایِمانرااز
ڪفشدارۍگرفتہایمُ
عقبعقبقدمبرمیداریم
ومیگوییم↓💔
[وَلاجَعلہاللہآخِرالعَهدمِنےلِزیارتِکُم]
بیآخیآݪڪنیم
زیربارانِبینالحرمـین
اشکشوقمیریزیم!
-بیآخیآݪڪنیمڪربلآییم(:
◞ نــٰادِم | ɴᴀᴅᴇᴍ◜
-
دلم برای آروم شدن هیچ چاره نداره ؛
جز اینکه مدام اسم تورو صدا بزنه . .
حسین جانم :))🖇؛
این شبهای منتهی به اربعین شب های بغضه . . .💔🙃
شبهایی که دنبال یه بهونهای برای زار زدن
مثل همون بچهای که یه چیزی خواسته
و واسش نخریدن ؛