هم اکنون دانش آموزان یازدهمی و دوازدهمی و کانفیگ فروش ها: بزنننننن که خوب میزنییییی.
داش مجید مشتی هستی و پر طرفدار
یه جوری بزن که نهایی و کنکور و مدرسه همه باهم کنسل شه. مرسی💕💞
ولی آدم بزرگا دنیارو به قشنگی بچه ها نمیبینن. هیچ آدم بزرگی نمیفهمه چقدر بچه ها شبا راحت میخوابن و صبحا بدون هیچ دغدغه ای از خواب پا میشن و تنها کار مهمشون اینه که عصر برن پارک یا زنگ بزنن که دختر خالشون بیاد باهم بازی کنن یا هرچی دیگه.
اصلا میدونی؟ بچه بودن یه جور دیگه خاصه. مخصوصا وقتی یکی رو داشته باشی که مراقبت باشه. که بفهمتت و کل روز حوصله ات رو داشته باشه تازه گوشیشو هم بهت بده تا باهاش بازی کنی. آخر شبم برات قصه بگه و لپتو بوس کنه. یکی که مطمئن باشی همیشه حمایتت میکنه و پشتت همیشه بهش گرمه.
یکی مث پیرمرد.
پس با داشتن همه ی اینا ترجیح میدم تا آخر این دنیای کوفتی بچه باشم.