رهبر شهیدمون میفرمایند:
دعا به انسان توانایی و قدرت
می دهد و انسان را در مقابل
حوادث مستحکم می کند؛لذا
در روایت از«دعا» تعبیرشده
است به سلاح،از نبی مکرم
نقل شده است که فرمود :«
أ لَا أُدُلُکم عَلَی سلَاحِ ینجِکم
مِن أعدَائِکم»؛ اسلحه ای را
به شما معرفی کنم که مایه
نجات شماست؛«تدعون ربَکم
بالیل و النهار فإنَ سلاح المومن الدَعا».
بعله سلاح مومن دعاست!
اسلحه مون رو برداریم و همه باهم یه لشگر بشیم برای مبارزه با اهریمن و شیاطین
لشگر نور ، قرارمون: ساعت ۱۲ ظهر
سوره فتح + دعای چهاردهم صحیفه + دعای فرج
کوک کنین و به هر رزمنده ی اهل دلی که میشناسین خبر بدین
3⃣2⃣ | @m_fayaz96
من خیلی آدمِ«حالا یبار
که اشکالی نداره» ی هستم .
ولی کاش آدم«ارزششو نداره،
خدا ناراحت میشه» ی بودم!