من خیلی آدمِ«حالا یبار
که اشکالی نداره» ی هستم .
ولی کاش آدم«ارزششو نداره،
خدا ناراحت میشه» ی بودم!
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در دنیایی که امیرالمؤمنین با چاه درددل میکرد🥲:)