[نَمِباران؛]
خدابزرگه ؛ خدا کریمه ...💔:)!!
ولی داغ نرفتن به بیت رهبری تا ابد به دلم میمونه ...🙂!
یادتون باشه که اگر عموی شما ترامپ و بنیامینه، عموی ما حضرت عباسه.
قمر بنی هاشم.
از خشم عموی ما بترسید!