[نَمِباران؛]
خدابزرگه ؛ خدا کریمه ...💔:)!!
ولی داغ نرفتن به بیت رهبری تا ابد به دلم میمونه ...🙂!
یادتون باشه که اگر عموی شما ترامپ و بنیامینه، عموی ما حضرت عباسه.
قمر بنی هاشم.
از خشم عموی ما بترسید!
و أنَّ الله سيُعوِّضنا عَمَّا مَرَرْنا بِه.
«وخداآنچهراکهبهماگذشت،جبرانخواهدکرد.»
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایرانیها فرار نمیکنند ؛
آنها در خیابان منتظر شما هستند💀❤️🔥 .