[نَمِباران؛]
خدابزرگه ؛ خدا کریمه ...💔:)!!
ولی داغ نرفتن به بیت رهبری تا ابد به دلم میمونه ...🙂!
یادتون باشه که اگر عموی شما ترامپ و بنیامینه، عموی ما حضرت عباسه.
قمر بنی هاشم.
از خشم عموی ما بترسید!
و أنَّ الله سيُعوِّضنا عَمَّا مَرَرْنا بِه.
«وخداآنچهراکهبهماگذشت،جبرانخواهدکرد.»
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایرانیها فرار نمیکنند ؛
آنها در خیابان منتظر شما هستند💀❤️🔥 .
هدایت شده از محبین
اگر بیداری!
و شرایطش رو دارید
بلند شید یک وضو بگیرید
یه جا بشینید...
نشسته چهار رکعت نماز شب بخونید!
پا رو نفستون میزارید..
روحت رو جلا میدی!
برکت رو وارد زندگیت میکنی...
بسم الله؟!
@ir_mohebin
دختران سرزمین من کاش میدانستند...🌱🪴
دختر بودن چه حرمتی دارد🌝✨
کاش میدانستند امید از چشمانشان⚡️
شوق از خندههایشان 😃😍🍓.
و عشق از بودنشان آغاز میشود 🫀.
روزتون مبارک❤️🩹🎀🧸😍