حس بدی داره که تمام زحمت های آدم به فنا بره برای باگای برنامه...
بی خوابی کشیدنا و...
از بقیه چیزاا زدنا...
بد تر از همه شروع مجدده
وقتی آدم نمیخوابه،
وقتی آدم برای مدت زیادی بیدار میمونه،
سنگین میشه.
انگار مورفین تو خون میچرخه.
بعد میره میرسه به مغز.
در لحظه هم کند ذهن میشی و هم میتونی به خیلی چیزا فکر کنی،..
ففط عجیبه...
نمیدونم چرا