وقتی آدم نمیخوابه،
وقتی آدم برای مدت زیادی بیدار میمونه،
سنگین میشه.
انگار مورفین تو خون میچرخه.
بعد میره میرسه به مغز.
در لحظه هم کند ذهن میشی و هم میتونی به خیلی چیزا فکر کنی،..
ففط عجیبه...
نمیدونم چرا
20.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقدیم به همه پدران و مادران داغدیده شهدا... 💔