وقتی آدم نمیخوابه،
وقتی آدم برای مدت زیادی بیدار میمونه،
سنگین میشه.
انگار مورفین تو خون میچرخه.
بعد میره میرسه به مغز.
در لحظه هم کند ذهن میشی و هم میتونی به خیلی چیزا فکر کنی،..
ففط عجیبه...
نمیدونم چرا
20.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقدیم به همه پدران و مادران داغدیده شهدا... 💔
نمی دونم چرا دیگه نمیتونم مثل قبل به صفحهی شطرنج نگاه کنم.
حواسم از مهره هام پرت میشه.
نمی تونم برای حرکت آیندم تصمیم بگیرم.
اول از داداشم باختم...
امروزم از نیما...
شاید بازیشون خوب باشه...
شاید خیلی بازیشون خوب باشه...
ولی دارم گند می زنم...