شماره 1
برگردم قم یه نقاشی دیگه میکشم.
دارم فکر میکنم برگردم قم،
خیلی کارا هست که در اولویته😢
شماره 1
تدوین، کلاس، کلاس، درس، درس، بازم درس، خاتم، کتاب، خونهی آبی. و یکم اسطراحت.
قسمت بدش درس خوندنه.
البته حوصله سربره.
چون قراره از گام به گام استفاده کنم😂😔
ولی تا آخر سال دیگه درسی برام نمیمونه.
شماره 1
خدایا شکرت. برای این که بهم چشم دادی.
حرفم رو پس میگیرم.
خدایا شکرت.
برای این که من درک و فهم دادی.
تا چیازایی رو که میبینم، بفهمم.
خیلیا چشم دارن...