شماره 1
خدایا شکرت. برای این که بهم چشم دادی.
حرفم رو پس میگیرم.
خدایا شکرت.
برای این که من درک و فهم دادی.
تا چیازایی رو که میبینم، بفهمم.
خیلیا چشم دارن...
شماره 1
تا اطلاع ثانوی، نه فیلم میبینم، نه سریال، فقط میخوام از زمان بزنم جلو...
خب،
این پیام حاوی اطلاع ثانوی هست😂
کانون دیگه کانون نمیشه مگه نه؟
ولی میدونید؟
کانون هنوز،
اونقدر ارزشش بالا هست،
که از تهران بکوبم بیام قم.
چهارساعت تو مسیر باشم، برای دوساعت...