شماره 1
تا اطلاع ثانوی، نه فیلم میبینم، نه سریال، فقط میخوام از زمان بزنم جلو...
خب،
این پیام حاوی اطلاع ثانوی هست😂
کانون دیگه کانون نمیشه مگه نه؟
ولی میدونید؟
کانون هنوز،
اونقدر ارزشش بالا هست،
که از تهران بکوبم بیام قم.
چهارساعت تو مسیر باشم، برای دوساعت...