شماره 1
تا اطلاع ثانوی، نه فیلم میبینم، نه سریال، فقط میخوام از زمان بزنم جلو...
خب،
این پیام حاوی اطلاع ثانوی هست😂
کانون دیگه کانون نمیشه مگه نه؟
ولی میدونید؟
کانون هنوز،
اونقدر ارزشش بالا هست،
که از تهران بکوبم بیام قم.
چهارساعت تو مسیر باشم، برای دوساعت...
بچه که بودم خیلی دوست داشتم برم ژاپن.
فکر کنم پارسال پیارسال بود که دیدم جاهای بهتری هم هست.
ولی الان دوباره منصرف شدم.
حتما باید برم ژاپن.