بچه که بودم خیلی دوست داشتم برم ژاپن.
فکر کنم پارسال پیارسال بود که دیدم جاهای بهتری هم هست.
ولی الان دوباره منصرف شدم.
حتما باید برم ژاپن.
دارم به یه مشت آدم خسته میگم:
فک کنی..،
یه ملافهی سنگین بیاد روتون...
نتونید تکون بخورید.
همه جا ساکت و تاریک باشه...
یه متکای مرغوب که وقتی میذاری زیر سرت، همه ی افکار از کلت پر بکشن برن بیرون...
و الان حس میکنم خودم چشام داره می ره...
اون خطیم که اینترنت داره= e
اون خطیم که اینترنت نداره= 5G+
هر دوتاشونم ایرانسل هستن.
دلم میخواد یه سفر دونفری با یکی برم.
سفر برای عکاسی.
نفر دوم میتونه هرکی باشه.
بریم اصفحان.
یا کاشان.
شیراز هم خوبه.
از این به بعد، بعد از ساعت ۰۰:۰۰ پیام ناشناس ها رو میذارم.
و ساعت ۱۲:۰۰ برشون می دارم.
👉🏻https://6w9.ir/Harf_10726071👈🏻
چت ناشناس:
https://abzarek.ir/service-p/msg/4069552
@ooqpdbodbqpoo