دهانت را میبویند
مبادا گفته باشی دوستت دارم
...عشق را در پستوی خانه
نهان باید کرد...
-|شاملو|-
شماره 1
فک کنم ده ماهی میشه که دارم دنبال این فیلم میگردم و نیست. چند نفر بهم معرفی کردن. همه بهم میگن فی
پیداش کردم.
و دیدم.
به هفت روش سامورایی ازفیلم خوردم.
یعنی الان این طوریم که برگام.
نه جزیرهی شاتر،
نه پرستیژ نولان،
نه اینسپشن،
نه سیلو،
نه ممنتو،
نه ماهیت،
نه...
اصلا هیچی،
به پاش نمیرسه.
نمیتونم توضیح بدم اسپویل میشه.
با این که از شاهکاراییه که به سختی گیر میاد،
ولی حتما پیداش کنید و ببینید.
آلزایمر بگیرید یادتون نمیره چیمیشه...