eitaa logo
شماره "۱"
367 دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
187 ویدیو
17 فایل
برای آنان که روزی میان صفحات کتابی جا ماندند، همان کسانی که این دنیا برایشان کافی نیست. باد حرف‌هات رو به من می‌رسونه🌬: نوشته‌ها یکم مرتب‌تر میرن اینجا: https://eitaa.com/bearskin_16
مشاهده در ایتا
دانلود
دارن می‌بینمشون می‌خوان تسخیرم کنن می‌خوان به زانو درم بیارن هرچقدر هم که بجنگم... اونا خیلی زیادن
از خداحافظی کردن متنفرم از محدود بودن متنفرم از متفاوت بودن متنفرم از خودم متنفرم از بقیه متنفرم
از گند زدن خسته شدم از اینکه یه روز حالم خوبه ده روز بد خسته شدم از منتظر بودن از حرفایی که نمی‌تونم بزنم خسته شدم
لعنتی همینجوری شروع می‌کنی به اومدن و بعد همینجوری هم میری؟ نمی‌دونی چقدر سخته؟ مگه تو هم جزوی از من نیستی؟ لعنت بهت اشک مزخرف
https://eitaa.com/Nummer_ett/16660 خب تو را که دیدم از راغب گوش بده ~~~ میرم سراغش مرسی
سوال پیش اومد برام. اینا که الان هیجده سالشونه دارن با ماشین میرن و از همه هم خداحافظی کردن. چهار پنج سال پیش چجوری چهار تا پسر دوازده ساله تنهایی پاشدن رفتن لندن؟ چجوری کسی نفهمید؟ اصلا چجوری رسیدن اونجا؟ میدونم یه سری جزئیات مهم نیست تو داستان ولی الان که اینا دارن با ماشین میرن، این سوال پیش اومد برام که چجوری اون موقع رفتن. ~~~ عاااا تو ذهن من شبونه فرار کردن_ با قطار_ و بله نگرانشون شدن_
https://eitaa.com/Nummer_ett/16654 شت. ست. شت شت شت شت شت شت شت میدیخیدیخیدبخژپیحیدیخی بمب بخژ یخژ یمژ یخی یخی ژاستیو بابای اسپایکههنهههه نهههههه داگلاس پیر خرفتتتتتتتت!!!!!!؛! می یمث ژحثدژحی ژخیدیخقپیحب ژمیدزحق ژکثمزکیدیحثپبحیمحژدیکیی «ولمکنیدمیخوامچرتوپرتبنویسم» یمیدیکیدخثیپحثیدمثدیکث یمیدیکیدیحیپثکیدثکیدثمژدکث ژکی ژکثدزحثپژحیپژکثدژحیدژحی یمیدیمژپیمیپیمیدییمدی عععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررر (رسیدم جایی که سارا میگه یاید اعدام شم-) ~~~
سارا تا دو هفته کابوس می‌دید. خوب شد نوشتم، باید بیشتر مراقب سارا باشم، حتی با اینکه از من بدش میاد، البته الان نرم شده... استیو واقعا عاشقه نه؟😭😭 ~~~ مجنونه...
《زنده بمون استیو افسانه‌ای.》 وای وایگکپحختهحاهبعفیغقزهغرحتدحتد😭😭😭😭😭😭💞😍💞😍😍💖💖💖😍💞😍🧿🧿🧿🧿 ~~~~ 😭😭😭😭💔💔💔
《با داگلاس دعوا کردم. هلش دادم و سرش عربده زدم. ازش متنفرم، از کاراش، از خودش و تفکراتش. از اسمش از همه‌چیش. اون به سارا آسیب زد... لعنت بهش منم همینطور استیو منم همینطور.🤝🏻 ~~~ مای بوی:🗣
سارا میگه اگه پسر باشه اسمشو می‌ذاره تُنی ولی من از این اسم بدم میاد، عمرا بهش این اجازه رو بدم. وایسا وایسا نکنه اسپایک باشه؟ نامه مادر اسپایکو اینا.؟؟؟؟؟؟؟ ~~~ به قول داداشم زدی وسط جوش😉