از گند زدن خسته شدم
از اینکه یه روز حالم خوبه ده روز بد خسته شدم
از منتظر بودن
از حرفایی که نمیتونم بزنم
خسته شدم
لعنتی همینجوری شروع میکنی به اومدن و بعد همینجوری هم میری؟ نمیدونی چقدر سخته؟ مگه تو هم جزوی از من نیستی؟
لعنت بهت
اشک مزخرف
https://eitaa.com/Nummer_ett/16660
خب تو را که دیدم از راغب گوش بده
~~~
میرم سراغش مرسی
سوال پیش اومد برام. اینا که الان هیجده سالشونه دارن با ماشین میرن و از همه هم خداحافظی کردن. چهار پنج سال پیش چجوری چهار تا پسر دوازده ساله تنهایی پاشدن رفتن لندن؟ چجوری کسی نفهمید؟ اصلا چجوری رسیدن اونجا؟
میدونم یه سری جزئیات مهم نیست تو داستان ولی الان که اینا دارن با ماشین میرن، این سوال پیش اومد برام که چجوری اون موقع رفتن.
#هستی
~~~
عاااا تو ذهن من شبونه فرار کردن_
با قطار_
و بله نگرانشون شدن_
https://eitaa.com/Nummer_ett/16654
شت. ست. شت شت شت شت شت شت شت میدیخیدیخیدبخژپیحیدیخی بمب بخژ یخژ یمژ یخی یخی ژاستیو بابای اسپایکههنهههه نهههههه داگلاس پیر خرفتتتتتتتت!!!!!!؛! می یمث ژحثدژحی ژخیدیخقپیحب ژمیدزحق ژکثمزکیدیحثپبحیمحژدیکیی «ولمکنیدمیخوامچرتوپرتبنویسم» یمیدیکیدخثیپحثیدمثدیکث یمیدیکیدیحیپثکیدثکیدثمژدکث ژکی ژکثدزحثپژحیپژکثدژحیدژحی یمیدیمژپیمیپیمیدییمدی عععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررر (رسیدم جایی که سارا میگه یاید اعدام شم-)
#little_M
~~~
سارا تا دو هفته کابوس میدید. خوب شد نوشتم، باید بیشتر مراقب سارا باشم، حتی با اینکه از من بدش میاد، البته الان نرم شده...
استیو واقعا عاشقه نه؟😭😭
#کرم_کتاب
~~~
مجنونه...
《زنده بمون استیو افسانهای.》
وای وایگکپحختهحاهبعفیغقزهغرحتدحتد😭😭😭😭😭😭💞😍💞😍😍💖💖💖😍💞😍🧿🧿🧿🧿
#کرم_کتاب
~~~~
😭😭😭😭💔💔💔
《با داگلاس دعوا کردم. هلش دادم و سرش عربده زدم. ازش متنفرم، از کاراش، از خودش و تفکراتش. از اسمش از همهچیش. اون به سارا آسیب زد... لعنت بهش
منم همینطور استیو منم همینطور.🤝🏻
#کرم_کتاب
~~~
مای بوی:🗣
سارا میگه اگه پسر باشه اسمشو میذاره تُنی ولی من از این اسم بدم میاد، عمرا بهش این اجازه رو بدم.
وایسا وایسا نکنه اسپایک باشه؟
نامه مادر اسپایکو اینا.؟؟؟؟؟؟؟
#کرم_کتاب
~~~
به قول داداشم زدی وسط جوش😉
داگلاس به گور خواهد رفت. وای خدایا دارم بابا میشممم!
از اونجایی که میدونم داگلاس زنده است بیا باهم برای سرنوشت بدبختانت گریه کنیم.😭😭😭😭😭😭😭😭😭
#کرم_کتاب
~~~
نگو وای😭💔
داگلاس یه روباه کثیفه، اون خوب میدونه چجوری باید کارها رو راست و ریس کنه. اونقدر خوب که چاقو تو قلب استیو فرو کرد.
لعنت بهت مردک آشغال. مرتیکه فلان فلان شده. تو در رده آشیل قرار میگیری، نه بدتر از آشیل. (اگه بشه) ترکیبی از آشیل و پاریس.
#کرم_کتاب
~~~
من از آشیل خوشم میاد:)
منظورت چیههه