هدایت شده از HELLFIRE CLUB ARCHIVE
کریسی دوستتون داره، هر جا که باشید و هر جا که باشه، هر اسمی که داشته باشه و هر وایبی که بده.
یادتون نره عجیب غریب بودن یه موهبته که فقط افراد خاصی دارنش، قهرمانانی مثل ادی مانسون. یادتون باشه که به خاطر هیچچیز و هیچکس تغییر نکنید و فراموش نکنید هر وقت به یه گوش شنوا بدون قضاوت نیاز داشتید کریسی هست، هم میتونید تو ابزارک اینجا پیام بدید هم ناشناس شماره یک.
مراقب خودتون و آرزوهاتون باشید)
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
به قول نِد توی کتاب ماه بر فراز مانیفست، زنده باد شب...)
"شب بخیر ارواح"
و عجیبغریبهای هلفایرکلاب، اگه این پیامو میبینید.
https://eitaa.com/Meshxk/679
برگانم
من و خانواده هم داریم میبینیم_
قسمت شصت و خوردهایم😭😭🤣
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
https://eitaa.com/Meshxk/679 برگانم من و خانواده هم داریم میبینیم_ قسمت شصت و خوردهایم😭😭🤣
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 𝕾𝗈𝗅𝖺𝗇𝗀𝖾𝗅𝗈'𝗌 𝕾𝖺𝗇𝖼𝗍𝗎𝖺𝗋𝗒
بیاید تقدیمی. پیامو فور کنید، داخل کانال عضو بشید و لینک بدید.
بعد هم من کانالاتون رو جفت میکنم و میگم وایب کدوم شیپ تو ریوردان ورس رو میدید (کانالا رو شیپ نمیکنم وایب شخصیتارو بهتون داخل شیپ نسبت میدم_)
ظرفیت: ۲۰ کانال_
هدایت شده از یادداشت هایَم؛
Seyed Majid BanifatemehSeyed Majid Banifatemeh - shab ta sobh mikhonam lalaie - 320 - musicsweb.ir.mp3
زمان:
حجم:
13.2M
[1:09]
لا لا لا گلِ عطشان و خسته؛
سرت رو نیزه دار رو نیزه بسته.
𝘆𝗮𝗱𝗱𝗮𝘀𝗵𝘁_𝗺𝗻
فهمیدم من بچهی کدوم بخش آپولو و خورشیدم. وقتی خورشید گرفتگی میشه
ایگدراسیل هم مال اون اولای صبحه وقتی تازه در میاد
رزی و کاساندرا مال ظهرن وقتایی که بیشترین تابششو داره
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
فهمیدم من بچهی کدوم بخش آپولو و خورشیدم. وقتی خورشید گرفتگی میشه ایگدراسیل هم مال اون اولای صبحه وق
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
https://eitaa.com/Orion_pax_maybe_Charlie/5807
واکنش تانوس:
واکنش شردر تو بعضی ورژنها:
دارث ویدرو نمیدونم
اسکندرم که هیچ_