eitaa logo
شماره "۱"
369 دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
187 ویدیو
17 فایل
برای آنان که روزی میان صفحات کتابی جا ماندند، همان کسانی که این دنیا برایشان کافی نیست. باد حرف‌هات رو به من می‌رسونه🌬: نوشته‌ها یکم مرتب‌تر میرن اینجا: https://eitaa.com/bearskin_16
مشاهده در ایتا
دانلود
شماره "۱"
به قول نِد توی کتاب ماه بر فراز مانیفست، زنده باد شب...)
"شب بخیر ارواح" و عجیب‌غریب‌های هل‌فایرکلاب، اگه این پیامو می‌بینید.
https://eitaa.com/Meshxk/679 برگانم من و خانواده هم داریم می‌بینیم_ قسمت شصت و خورده‌ایم😭😭🤣
بیاید تقدیمی. پیامو فور کنید، داخل کانال عضو بشید و لینک بدید. بعد هم من کانالاتون رو جفت می‌کنم و میگم وایب کدوم شیپ تو ریوردان ورس رو می‌دید (کانالا رو شیپ نمی‌کنم وایب شخصیتارو بهتون داخل شیپ نسبت میدم_) ظرفیت: ۲۰ کانال_
چی شد که قرمز، مشکی شد؟
فهمیدم من بچه‌ی کدوم بخش آپولو و خورشیدم. وقتی خورشید گرفتگی میشه ایگدراسیل هم مال اون اولای صبحه وقتی تازه در میاد رزی و کاساندرا مال ظهرن وقتایی که بیشترین تابششو داره
https://eitaa.com/Orion_pax_maybe_Charlie/5807 واکنش تانوس: واکنش شردر تو بعضی ورژن‌ها: دارث ویدرو نمیدونم اسکندرم که هیچ_
چرا انگار کانال زدی که فقط غر بزنی؟ دوست داری فقط قربون صدقت برن بگن ناراحت نباش؟ بعد جالب اینجاست که حتی اونقدر برای اعضای کانالت احترام قائل نیستی که حداقل جوابشونو بدی وقتی میخوان باهات حرف بزنن. هی خیال میکنی بدبختی بیچاره‌ای. بسه حالا یه دوستت گفته بهت فلان. خیلیا از تو بیشتر سختی کشیدن و دم نزدن.اصلا بین همی ممبرات مطمئن باش خیلیا دغدغه‌هات براشون بچگونه تست. بشس کن.مردممون خودشون کم بدبختی ندارن. اینجا دیلیته حقم داری هرچی میخوای بذاری ولی نه اینکه الان چند هفته است فقط شده ناله. ~~~~
شماره "۱"
چرا انگار کانال زدی که فقط غر بزنی؟ دوست داری فقط قربون صدقت برن بگن ناراحت نباش؟ بعد جالب اینجاست ک
همش انرژی منفی. فرض کن یه نفر خودش بدتر اعصابش خرده میبینه نوتیف میاد بعد نوتیفش چیه؟ غرغرای بچگونه یه نفر راجع به فلان و بهمان. بسه بسه. هی مقایسه باهمه. ببین چی بهت آرامش میده.همین. انقدر کار سختیه؟ کمکم ادامه بدی توی منجلاب این افمارن گم میشی. به هر حال بهتره روی خودت کار کنی. همشم اینجوری که میخوام دیلیت کنم برم هیچکی بهم توجه نمیکنه. خب وقتی انقدر ناله کنی معلومه که همینه دختر. مردم اعصباشونو از سر چهاراه نیاوردن که هی تو بری*نی بهش. ~~~~ درست میگی.