https://eitaa.com/Orion_pax_maybe_Charlie/5822
خیلی قشنگ بود برگانم
وقتی میگم متفاوت فکر میکنی بگو نه
شماره "۱"
همش انرژی منفی. فرض کن یه نفر خودش بدتر اعصابش خرده میبینه نوتیف میاد بعد نوتیفش چیه؟ غرغرای بچگونه
نیاز داشتم خودمو جمع و جور کنم
ممنونم
و در تاریخ نوشته است که به هنگام ماه سرخ و خونین، مردگان از خواب بیدار میشوند و با چشمان از حدقه در آمده، ارواح آدمیان را در چنگال خود اسیر میکنند.
ماه خونین که پایان یافت، آنها نیز به مرگ بر میگردند، اما هر آن انسان بدسرشت که اسیر مردگان گردد، تا ماه خونین بعدی بردهی آنان در جهان زیرین خواهد بود.
#vidar
شماره "۱"
و در تاریخ نوشته است که به هنگام ماه سرخ و خونین، مردگان از خواب بیدار میشوند و با چشمان از حدقه د
🤣🤣 چه خوب شد برگام
خیلی وقت بود از این جور ایدههای کوچولو موچولو ننوشته بودم یادم رفته بود چه لذتی داره
اگر تاریخ هر خطش را برای لعنت کردن بر یزید استفاده کند باز هم کم است،
اگر تاریخ در هر خطش از مظلومیت حسین بنویسد باز هم کم است.
کم است، همیشه کم است...