eitaa logo
شماره "۱"
370 دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
191 ویدیو
18 فایل
برای آنان که روزی میان صفحات کتابی جا ماندند، همان کسانی که این دنیا برایشان کافی نیست. باد حرف‌هات رو به من می‌رسونه🌬: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_oxe4875&btn=Vidar نوشته‌ها یکم مرتب‌تر میرن اینجا: https://eitaa.com/bearskin_16
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/Nummer_ett/18015 دور از جون... *پریدن تو بغلت✨✨🫂 ~~~
https://eitaa.com/Nummer_ett/1804۶ امانئول همین داگلاس الانه؟ ~~~ نوچ اریک داگلاسه
یعنی جدی داگلاس مرد؟ ~~~ عام نه داگلاسی که مرد یه آدم رندوم و قدیمی بود که از یه پسر به اسم اریک مراقبت می‌کرد اریک که بزرگ میشه، میشه این داگلاس الان_
https://eitaa.com/Nummer_ett/18046 پناه بر خدا چرا برای اون برادران گریم گرفت؟ ~~~ حق داری😭😭😭💔
https://eitaa.com/Nummer_ett/18049 روح بودن چه حسی داره؟ ~~~ حس عجیبی داره_ انگار همزمان هم سبک باشی هم زندانی
https://eitaa.com/Nummer_ett/18052 بالاخره!!! ممنون ویدار ~~~ گیگیلییی
https://eitaa.com/Nummer_ett/18046 قلبم مچاله شد💔🥀 ~~~~ منم😭😭💔
و همچنان حس میکنم اجازه ندارم از امانوئل متنفر باشم ~~~ درست حس می‌کنی امانوئل فقط یه زندگی بهتر می‌خواست
https://eitaa.com/Nummer_ett/18051 «مانند شمع جلوی چشمان اریک آنقدر سوخت تا تمام شد» داری آبم میکنی. داری قلبمو ذوب میکنی ~~~
https://eitaa.com/Nummer_ett/18051 اه. چجوری انقد دقیق مینویسی که باوجود حال به هم زن بودن، ضروری به نظر میاد (قتل امانوئل) ~~~ اونو لحظه آخری اضافه کردم🌚🌚
https://eitaa.com/Nummer_ett/18052 همچنان میخوام بزنم تو دهنت💕 اینکه انقد واقعی و درسته وحشتناکه. خیابون بی رحمه. خیابون جنگله. و خیابون فقط یه مسیر طولانی سنگفرش نیست. خیابون زندگیه. و ما همه امون پسرای خیابونیم. بعضی ها ارنی شدیم. بعضی ها داگلاس پیر. بعضی هامون با امانوئل رفتیم. بعضی ها با اریک مردیم. بعضی ها مثل اسپایک فرار کردیم. ولی مگه میشه از خیابون فرار کرد؟ مخصوصا وقتی پسر خیابون باشیم. کوین. پیتر. چاد. شارلوت. فردی. لوگان. الایجا. باید اسماشونو مثل یه دعا زیرلب تکرار کرد و برای درداشون مرثیه خوند. چون اونا پسران خیابانن و ماهم پسران خیابانیم. و پسران خیابان اسم همو فراموش نمیکنن. پسران خیابان به هم خیانت نمیکنن. مگه اینکه چاره ای نداشته باشن. چون پسران خیابان جز همدیگه هیچکس دیگه ای رو ندارن ~~~ این دقیقا همه اون چیزیه که انتظار دارم از این داستان داخل ذهن بقیه بمونه:)