https://eitaa.com/Nummer_ett/18051
«مانند شمع جلوی چشمان اریک آنقدر سوخت تا تمام شد»
داری آبم میکنی. داری قلبمو ذوب میکنی
#little_M
~~~
شماره "۱"
https://eitaa.com/Nummer_ett/18051 «مانند شمع جلوی چشمان اریک آنقدر سوخت تا تمام شد» داری آبم میکنی.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
https://eitaa.com/Nummer_ett/18051
اه. چجوری انقد دقیق مینویسی که باوجود حال به هم زن بودن، ضروری به نظر میاد
(قتل امانوئل)
#little_M
~~~
اونو لحظه آخری اضافه کردم🌚🌚
https://eitaa.com/Nummer_ett/18052
همچنان میخوام بزنم تو دهنت💕
اینکه انقد واقعی و درسته وحشتناکه. خیابون بی رحمه. خیابون جنگله. و خیابون فقط یه مسیر طولانی سنگفرش نیست. خیابون زندگیه. و ما همه امون پسرای خیابونیم. بعضی ها ارنی شدیم. بعضی ها داگلاس پیر. بعضی هامون با امانوئل رفتیم. بعضی ها با اریک مردیم. بعضی ها مثل اسپایک فرار کردیم. ولی مگه میشه از خیابون فرار کرد؟ مخصوصا وقتی پسر خیابون باشیم. کوین. پیتر. چاد. شارلوت. فردی. لوگان. الایجا. باید اسماشونو مثل یه دعا زیرلب تکرار کرد و برای
درداشون مرثیه خوند. چون اونا پسران خیابانن و ماهم پسران خیابانیم. و پسران خیابان اسم همو فراموش نمیکنن. پسران خیابان به هم خیانت نمیکنن. مگه اینکه چاره ای نداشته باشن. چون پسران خیابان جز همدیگه هیچکس دیگه ای رو ندارن
#little_M
~~~
این دقیقا همه اون چیزیه که انتظار دارم از این داستان داخل ذهن بقیه بمونه:)
آهنگای فانک رو دوست دارم، مجال هم گوش میدم. اون آهنگی که فرستاده بودی، همون 505، اونم قفلیمه
~~~
سلیقه.ت از اوناست که باید با صدای بلند گوش کنی و باهاش انرژی بگیری_
عالیههه
https://eitaa.com/Nummer_ett/18083
نه
خب
اینجوری نیست
یه چیزایی هست که توی پیام هات توی چنلت حس میشه
دارم تبدیل به آدمی میشم که نمیفهمید
حسش میکنم ویدار
تو برام با تک تک اونا متفاوت بودی
~~~
https://eitaa.com/Nummer_ett/18051
وای خدا الان فهمیدم
نباید دلم برای داگلاس بسوزه دیگه
نه دیگه نمیخوام
#نایریکا
~~~
چطور میتونی؟😔🗣
https://eitaa.com/Nummer_ett/18084
آقا اینام من نبودم!ترو خدا تک بزنید-
-پکس
~~~
قاطی کردم_
اشکال ندا_