eitaa logo
شماره "۱"
370 دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
191 ویدیو
18 فایل
برای آنان که روزی میان صفحات کتابی جا ماندند، همان کسانی که این دنیا برایشان کافی نیست. باد حرف‌هات رو به من می‌رسونه🌬: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_oxe4875&btn=Vidar نوشته‌ها یکم مرتب‌تر میرن اینجا: https://eitaa.com/bearskin_16
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/Nummer_ett/18046 قلبم مچاله شد💔🥀 ~~~~ منم😭😭💔
و همچنان حس میکنم اجازه ندارم از امانوئل متنفر باشم ~~~ درست حس می‌کنی امانوئل فقط یه زندگی بهتر می‌خواست
https://eitaa.com/Nummer_ett/18051 «مانند شمع جلوی چشمان اریک آنقدر سوخت تا تمام شد» داری آبم میکنی. داری قلبمو ذوب میکنی ~~~
https://eitaa.com/Nummer_ett/18051 اه. چجوری انقد دقیق مینویسی که باوجود حال به هم زن بودن، ضروری به نظر میاد (قتل امانوئل) ~~~ اونو لحظه آخری اضافه کردم🌚🌚
https://eitaa.com/Nummer_ett/18052 همچنان میخوام بزنم تو دهنت💕 اینکه انقد واقعی و درسته وحشتناکه. خیابون بی رحمه. خیابون جنگله. و خیابون فقط یه مسیر طولانی سنگفرش نیست. خیابون زندگیه. و ما همه امون پسرای خیابونیم. بعضی ها ارنی شدیم. بعضی ها داگلاس پیر. بعضی هامون با امانوئل رفتیم. بعضی ها با اریک مردیم. بعضی ها مثل اسپایک فرار کردیم. ولی مگه میشه از خیابون فرار کرد؟ مخصوصا وقتی پسر خیابون باشیم. کوین. پیتر. چاد. شارلوت. فردی. لوگان. الایجا. باید اسماشونو مثل یه دعا زیرلب تکرار کرد و برای درداشون مرثیه خوند. چون اونا پسران خیابانن و ماهم پسران خیابانیم. و پسران خیابان اسم همو فراموش نمیکنن. پسران خیابان به هم خیانت نمیکنن. مگه اینکه چاره ای نداشته باشن. چون پسران خیابان جز همدیگه هیچکس دیگه ای رو ندارن ~~~ این دقیقا همه اون چیزیه که انتظار دارم از این داستان داخل ذهن بقیه بمونه:)
آهنگای فانک رو دوست دارم، مجال هم گوش میدم. اون آهنگی که فرستاده بودی، همون 505، اونم قفلیمه ~~~ سلیقه.ت از اوناست که باید با صدای بلند گوش کنی و باهاش انرژی بگیری_ عالیههه
https://eitaa.com/Nummer_ett/18083 نه خب اینجوری نیست یه چیزایی هست که توی پیام هات توی چنلت حس میشه دارم تبدیل به آدمی میشم که نمیفهمید حسش میکنم ویدار تو برام با تک تک اونا متفاوت بودی ~~~
https://eitaa.com/Nummer_ett/18051 وای خدا الان فهمیدم نباید دلم برای داگلاس بسوزه دیگه نه دیگه نمی‌خوام ~~~ چطور می‌تونی؟😔🗣
https://eitaa.com/Nummer_ett/18084 آقا اینام من نبودم!ترو خدا تک بزنید- -پکس ~~~ قاطی کردم_ اشکال ندا_