از مردعنکبوتی(تام هالند) بیشتر بزار😭😭
~~~
اگه داشتم (داداشم داشت🤣) چشم ولی کاپتان بیشتر داره، خوراکشه
واسا
https://eitaa.com/Nummer_ett/18332
خوشحالم خوشت اومد😭😭😭
خیلی ذوق داشتم بخونیش.
#هستی
~~~
عاشقشم شدممسچسمشپ
بیشتر بنویسس
https://eitaa.com/Nummer_ett/18330
برگانم! وای چه باحال! تو کی ای؟! اونجاهایی که زمان حال و خاطرات تو هم حل میشدن عالی بود! تصویر توپ که تبدیل به نامزدش میشد هم فوق العاده بود! این تغییر صحنه ارو خیلی خوب دراورده بودی اصلا یهویی نبود انگار قشنگ تو هم حل میشدن! وای خیلی خوب بووووووود✨✨✨✨✨ فقط خیلی دلم میخواد بدونم چرا نامزدشو کشت
#little_M
~~~
هستی بود
آرههه
😭😭🙏