eitaa logo
/PARTISAN/
56 دنبال‌کننده
111 عکس
26 ویدیو
0 فایل
/﷽/ همه وجود ما برای خداست؛ انا لله؛ ما مالِ خداییم... شهید سید علی خامنه‌ای «سرباز»
مشاهده در ایتا
دانلود
جز کمی شرمندگی چیزی تو جیبم نیست که بخوام برای این روزِ مبارک، خرج کنم... @PARTISAN_AM/
🔻رژیم صهیونیستی در به‌کارگیری ابزار ترور، قدمتی به اندازه تاریخ تأسیس خود دارد. از ترور دانشمندان هسته‌ای مصر، لیبی، الجزایر، عراق و سوریه گرفته تا ایران و در سال‌های اخیر نیز مجموعه‌ای از ترورهای مرتبط با محور مقاومت، همگی نشان‌دهنده جایگاه ثابت این راهبرد در دکترین امنیتی این رژیم است. در طول سالیان درازی که محور مقاومت در برابر تجاوزات این رژیم ایستادگی کرده است، رهبران و چهره‌های برجسته‌ای را از دست داده است. از شخصیت‌هایی چون حاج قاسم سلیمانی، عماد مغنیه و اسماعیل هنیه که به نمادهای مقاومت تبدیل شدند، تا رهبران دیگری همچون سید حسن نصرالله و بسیاری دیگر. این روند تا جایی پیش رفته است که امروز شاهد آن هستیم که با پشتیبانی مستقیم ایالات متحده، جسارت ترور رهبران کلیدی محور مقاومت نیز به خود داده‌اند. حقیقت آن است که محور مقاومت و به‌ویژه ایران، هزینه حذف و ترور شخصیت‌های خود را برای طرف مقابل به اندازه کافی افزایش ندادند و در این زمینه دچار یک خطای راهبردی دومینویی شدند؛ خطایی که به تدریج موجب جسورتر شدن طرف مقابل در ادامه این مسیر شد. @PARTISAN_AM/
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شبی را منتظر ماندم، بیایی سید ابراهیم/ چه شد راهی شدی اصلا، بیانش را نمیخواهیم... کجا رفتی تو حاج آقا، که پنهان مانده در دفتر/ نخوابیدی تو یک ساعت، شهیدم سید ابراهیم/ هوایی دارد این کشور در این اوقاتِ حُزن افزون/ غباری بغض شاید هم، فقط با گریه میخوابیم ندیدی روزِ خوش آری، ندیدم من تلاشت را/ کجا رفتی تو حاج آقا، همان را با تو میخواهیم... @PARTISAN_AM/
هدایت شده از سرو رشید
در آن باران و مه تنها خدا تسکین مردم شد شبی که تکه‌ای از قلب ما در ورزقان گم شد @sarverashid
660.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رفتارم با هر کی میگه جنگنده و آواکس خوب نیست؛ موشک و پهپاد کافیه... @PARTISAN_AM/
بچه ها زیرِ زمین، ناهار سیر داغ کرده بودن؛ مگه بوش میرفت لامذهب +حالا بیا ثابت کن رو بوستر آش نریخته @PARTISAN_AM/
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَی الْاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین... ☫@SERAT_ALSHOHADA
اگر محدودیت نبود؛ هیچ ساختاری شکل نمی‌‌گرفت؛ فلسفه وجود قوانینی برای به انحصار کشیدن اتم و محدود کردن آن،مرز نهایی فلسفه وجودی گیتی... @PARTISAN_AM/
/PARTISAN/
اگر محدودیت نبود؛ هیچ ساختاری شکل نمی‌‌گرفت؛ فلسفه وجود قوانینی برای به انحصار کشیدن اتم و محدود کرد
←راه نوشت : فکر کنید و باز هم فکر کنید؛ کسانی هستن که با ساختار فکری خودشون عدم وجود ذات پروردگار رو انکار میکنن؛ اشکالی نداره بذار فکر کنن؛ اندیشیدن عبادته رفقا... اونا دارن به پیشرفت این کمک میکن و روحشون هم خبر نداره که تو زمین خدا بازی میکنن... فکر کنید لعنتیا؛ فکر کنید،بازی رو تغییر بدید و مجنون بشید @PARTISAN_AM/
پس تکلیف بچه های زیرزمین چی؟ چرا مارو طبقه بندی نکردن... :) @PARTISAN_AM/