eitaa logo
/PARTISAN/
56 دنبال‌کننده
112 عکس
26 ویدیو
0 فایل
/﷽/ همه وجود ما برای خداست؛ انا لله؛ ما مالِ خداییم... شهید سید علی خامنه‌ای «سرباز»
مشاهده در ایتا
دانلود
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شبی را منتظر ماندم، بیایی سید ابراهیم/ چه شد راهی شدی اصلا، بیانش را نمیخواهیم... کجا رفتی تو حاج آقا، که پنهان مانده در دفتر/ نخوابیدی تو یک ساعت، شهیدم سید ابراهیم/ هوایی دارد این کشور در این اوقاتِ حُزن افزون/ غباری بغض شاید هم، فقط با گریه میخوابیم ندیدی روزِ خوش آری، ندیدم من تلاشت را/ کجا رفتی تو حاج آقا، همان را با تو میخواهیم... @PARTISAN_AM/
هدایت شده از سرو رشید
در آن باران و مه تنها خدا تسکین مردم شد شبی که تکه‌ای از قلب ما در ورزقان گم شد @sarverashid
660.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رفتارم با هر کی میگه جنگنده و آواکس خوب نیست؛ موشک و پهپاد کافیه... @PARTISAN_AM/
بچه ها زیرِ زمین، ناهار سیر داغ کرده بودن؛ مگه بوش میرفت لامذهب +حالا بیا ثابت کن رو بوستر آش نریخته @PARTISAN_AM/
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَی الْاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین... ☫@SERAT_ALSHOHADA
اگر محدودیت نبود؛ هیچ ساختاری شکل نمی‌‌گرفت؛ فلسفه وجود قوانینی برای به انحصار کشیدن اتم و محدود کردن آن،مرز نهایی فلسفه وجودی گیتی... @PARTISAN_AM/
/PARTISAN/
اگر محدودیت نبود؛ هیچ ساختاری شکل نمی‌‌گرفت؛ فلسفه وجود قوانینی برای به انحصار کشیدن اتم و محدود کرد
←راه نوشت : فکر کنید و باز هم فکر کنید؛ کسانی هستن که با ساختار فکری خودشون عدم وجود ذات پروردگار رو انکار میکنن؛ اشکالی نداره بذار فکر کنن؛ اندیشیدن عبادته رفقا... اونا دارن به پیشرفت این کمک میکن و روحشون هم خبر نداره که تو زمین خدا بازی میکنن... فکر کنید لعنتیا؛ فکر کنید،بازی رو تغییر بدید و مجنون بشید @PARTISAN_AM/
پس تکلیف بچه های زیرزمین چی؟ چرا مارو طبقه بندی نکردن... :) @PARTISAN_AM/
برادر عزیزم، چرا فک میکنی یابو جماعت رو میشه اصلاح کرد؛ اینا باید چند دور بیوفتن تو چاله تا بگیرن شرایط چیه... عرفِ سیاستِ خارجی، هه! چه غلطا @PARTISAN_AM/
باد هم دیگر توانِ بُردنِ یادش نداشت/ بادبان ها را کشیدم تا خودم راهی شوم... @PARTISAN_AM/
892.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻من اصلا نمیدونم توافق چیه...❤️‍🔥 حبیب«الله» @PARTISAN_AM/