نه ، من هرچقدر فکر میکنم تهش به یه چیز میرسم ؛
" ما همگی حیف بودیم ، خیلی حیف .. "
هدایت شده از 𝗲𝗻𝗲𝗸𝗮𝗮𝘀 | انــعکــاس
میخوام ادیت از تاسیان بزارم . . ✨️🤍
یه چند تا خوشگل بیان پیشمون ؟؟🥲
برای دخترای ادایی کیوت بودن لوازم آرایشی خیلی مهمه 😌✨️💕
منبع لوازم آرایشی های کیوت اینجاس 💅🏻👀
" دخترم اگه مثل مامانش بشه 😌💕 "
تو زشت نیستی فقط از دایمند گالری خرید نمیکنی ✨️💅🏻
@Diamondgallery_02
محصولات با کیفیت + قیمت مناسب ✅️
تنوع محصولات 👌🏾😍
@Diamondgallery_02
@Diamondgallery_02
از جشنواره فروش ویژه این ماه جانمونی 🔴