پَرؤآنۀآبي:)
ریا نباشه بیشتر تو باب الجواد ول بودم:)
هفته قبل،همین موقع،چه جای بهتری بودم:)
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به نام خدا،
بهترین ترکیب تابستان: آب+یخ:)))
#ادیتخودم
پَرؤآنۀآبي:)
به نام خدا، بهترین ترکیب تابستان: آب+یخ:))) #ادیتخودم
آهنگ اش به امروز نمیخوره...
نمیخواستم بفرستم،ولی خب . . .