پَرؤآنۀآبي:)
ریا نباشه بیشتر تو باب الجواد ول بودم:)
هفته قبل،همین موقع،چه جای بهتری بودم:)
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به نام خدا،
بهترین ترکیب تابستان: آب+یخ:)))
#ادیتخودم
پَرؤآنۀآبي:)
به نام خدا، بهترین ترکیب تابستان: آب+یخ:))) #ادیتخودم
آهنگ اش به امروز نمیخوره...
نمیخواستم بفرستم،ولی خب . . .
چکه ای از رمانم:
آنا،کارتون دیو و دلبر و دیدی؟
مگه میشه ندیده باشم؟
دقیقا ،همه دخترا عاشق اش ان،مخصوصا جایی ک دیو داستان عاشق بِل میشه،
آناهیتا من دقیقا همون دیو ام،اما دلبر ام تو نیستی!:)
+شدم من معتاد ات،خرابه اوضاع:). . .