چکه ای از رمانم:
آنا،کارتون دیو و دلبر و دیدی؟
مگه میشه ندیده باشم؟
دقیقا ،همه دخترا عاشق اش ان،مخصوصا جایی ک دیو داستان عاشق بِل میشه،
آناهیتا من دقیقا همون دیو ام،اما دلبر ام تو نیستی!:)
+شدم من معتاد ات،خرابه اوضاع:). . .
پَرؤآنۀآبي:)
چکه ای از رمانم: آنا،کارتون دیو و دلبر و دیدی؟ مگه میشه ندیده باشم؟ دقیقا ،همه دخترا عاشق اش ان،مخصو
رمان جدیدم و دوست دارم. . .
گیران یه وایب باحال و غمگینی بهم میده ک ازش خوشم میاد. . .
+++ میتونم از تیکه مورد علاقه ام از آهنگ هام استفاده کنم و بنویسم ،شاید برای همیه از گیران خوشم میاد.
امروز انقدر با بچه ها حرف زدم فک ام درد میکنه:)))
کل تابستون و تو پنج ساعت براشون تعریف کردم. . .
انقد. با ذوق دعوا هامو برا مائده و فاطمه گفتم😉
آخرشم رفتیم با هم حال طرف مقابل و گرفتیم☺️🥰