امروز انقدر با بچه ها حرف زدم فک ام درد میکنه:)))
کل تابستون و تو پنج ساعت براشون تعریف کردم. . .
انقد. با ذوق دعوا هامو برا مائده و فاطمه گفتم😉
آخرشم رفتیم با هم حال طرف مقابل و گرفتیم☺️🥰
پَرؤآنۀآبي:)
بد نشد،ولی خاب دگه چ کنیم.
اگه ماه یکم این طرف تر بود شاهکار میشد:). . .