هدایت شده از 🖤-[ـمَـنـ]-🖤
🖇اینکه بشینی برای ی خاطره خنده دار گریه کنی خیلی حرفه :)
هدایت شده از 🖤-[ـمَـنـ]-🖤
امروز ۱۴۰۳/۱/۲۳ رو کوه های اطراف کوه خضر قم، یه پسر جَوونِ دوچرخه سوار رو دیدیم که خیلی حرفه ای بود و روی شیب های خطرناک کوه با سرعت دوچرخه سواری میکرد،حقیقتا قیافهی خوبی هم داشت.اولین بار که فهمیدیم میخواد از شیب وحشتناک کوه با دوچرخه پایین بره خیلی تعجب کردیم و وقتی رسید پایین کوه من براش دست تکون دادم و اونم بی توجهی نکرد و اونم برام دست تکون داد:) ی سری هم که از کنارمون رد شد براش دست زدیم و حین دوچرخهسواری برگشت دستش رو برد بالا و تشکر کرد🥲🫀
عاشق این آدمای پایه ام،کلی حس خوب بهمون داد و روزمون رو ساخت؛امیدوارم همیشه تو کارش موفق باشه:))))💛✨
این خاطره همراه با PlanetAho@ ساخته شد🥲❤️🩹