هدایت شده از 🖤-[ـمَـنـ]-🖤
امروز ۱۴۰۳/۱/۲۳ رو کوه های اطراف کوه خضر قم، یه پسر جَوونِ دوچرخه سوار رو دیدیم که خیلی حرفه ای بود و روی شیب های خطرناک کوه با سرعت دوچرخه سواری میکرد،حقیقتا قیافهی خوبی هم داشت.اولین بار که فهمیدیم میخواد از شیب وحشتناک کوه با دوچرخه پایین بره خیلی تعجب کردیم و وقتی رسید پایین کوه من براش دست تکون دادم و اونم بی توجهی نکرد و اونم برام دست تکون داد:) ی سری هم که از کنارمون رد شد براش دست زدیم و حین دوچرخهسواری برگشت دستش رو برد بالا و تشکر کرد🥲🫀
عاشق این آدمای پایه ام،کلی حس خوب بهمون داد و روزمون رو ساخت؛امیدوارم همیشه تو کارش موفق باشه:))))💛✨
این خاطره همراه با PlanetAho@ ساخته شد🥲❤️🩹
هدایت شده از آخـرشکہچۍ؟!
وقتی می گم من مودی ام منظورم این نیست که امروز بهت میگم دوستت دارم اما فردا ازت متنفرم، یا مثلا امروز دوستم باشی و فردا مثل یه غریبه باهات رفتار کنم. وقتی از مودی بودن حرف می زنم یعنی یهو تو خوشحال ترین حالت ممکن حالم بد می شه و می زنم زیر گریه، یا تو اوج غمگینی قهقهه می زنم، ممکنه یهو چند روز گم و گور بشم و با کسی حرف نزنم، یا ممکنه تو یه روز به کل دوستام پیام بدم، یا مثلا اون لحظه ای که تصمیم می گیرم از همه دور بشم با خودم می گم چرا باید همچین کاری کنم؟ یا وقتی که میخوام برم تو یه جمع با خودم بگم من که تنهایی حالم خوبه پس چرا برم؟ یا حتی ممکنه قبل از سِند کردن این پست نظرم عوض بشه و هرچی که نوشتم رو پاک کنم. وقتی می گم مودی ام منظورم همیناس، همه ی اینایی که به حال و احوال خودم مربوطه، وگرنه قرار نیست تو حس یا رابطم با بقیه تغییری ایجاد بشه.
-آذین.