https://eitaa.com/Poooh201/9044
متاسفم برات
من قبولش کردم..
-بازم پیام بازرگانیم
.
عه ؟ دخترید؟😂
https://eitaa.com/Poooh201/9044
هر جنسیتی سختی و خوبی خودشو داره
نمیشه گفت مثلا پسرا راحتن یا دخترا ..
#جنسرگَردان
.
حق .
https://eitaa.com/Poooh201/9048
اگه برا من مهم باشی؟
.
وااا نباشه ، ممنون .
خداوکیلی چی چی پسر بودن سخته هر وقت حالت بده میری وهویت و گلستان هر وقت دلت گرفته میشینی رو موتور تو خیابون میچرخی ولی ما دخترا چی هر وقت دلمون گرف باید بشیم کنار اتاقمون هر وقت حالمون بده التماس خانواده کنیم که بزا ه ب بم گلستان
.
😃💔
https://eitaa.com/Poooh201/9050
بفرما آقا عماد شدیم دو نفر ..
#جنسرگَردان
.
عه 😂
https://eitaa.com/Poooh201/9051
یعنی این که پستر کانالت را میدی بقیه کانال ها برات تبلیغ کنند
.
اون تبلیغه، خیر
https://eitaa.com/Poooh201/9055
ببخشیدا ولی تو صبح تا شب جون میکنی خرج خانواده بدی؟
#جنسرگَردان
.
همین یه جمله در جوابتون بسه ؟
https://eitaa.com/Poooh201/9052
اتفاقا یه دختر راحت تره
یه پسر هزارتا مسئولیت روی دوشش هست مثلا اینکه پس فردا روزی اگه کار و خونه و پول و.. نداشته باشه نمیتونه به دختری که دوسش داره برسه
اگه یذره بچه بازیو.. بزاریم کنار و منطقی و عاقلانه فکر کنیم پسر بودن خیلی سخت تره چون به عنوان یه پسر باید متعهد باشه که دختری که وارد زندگیش میشه رو خوشبخت کنه و کلی سختی و.. جلو راهشه
اگه همین شماها پسر باشید همتون کم میارید
همش حرفهای پوچ و ادعاهای دروغ
فقط کافیه توی موقعیتش قرار بگیرید تا ببینید چقدر سخته
.
+++