. آقــایپــوچ .
عه! برا چی زد!؟
عه خونه رو چرا زد ؟!
عه مدرسه رو چرا زد ؟!
عه حلال اهمر ... ؟!
عه بیمارستان ... ؟!
عه نونوایی ... ؟!
عه ورزشگاه ... ؟!
عه رستوران ... ؟!
عه سفرهخونه ... ؟!
عه معلم ، دانشجو ، دانشآموز ، ورزشکار ، کاسب ، دکتر ، پرستار ، شیرخوار... 🖤💔 .
-
از حرامزادهها چه انتظاری داری ؟!
من چجوری کنار بیام با
اون نماهنگ های حماسی
که هر قسمتش اسمی از
شماست ؟ 💔 .
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-واایی دمتگرمم ..
عالیییبود🤣!
[ چقدربزرگهه ،
چقدردارایِقُطره💀 ]
-اگرمحرم ..
عذاداریڪنید ؛
حسینیههـٰاروآتیشمیزنیم 🔥!
..
+ خبربدهلوکیشنبفرستم .
داداش ما هسته زرد آلوهم
نـِگه میداریم ،
بعدا بشکونیم بادومش
رو بـُخوریم ،
اون وقت تو فکر کردی
کـِشورمون
رو بھت میدیم🥤 ؟