۱=نا امید کردن از رحمت خداوند
اصلا یعنی چی
ابتدا انسان را با این وعده که گناه کن و بعد توبه کن ! به سوی گناه میکشونه و وقتی که آلوده شد از رحمت و بخشش اللهی مایوس میکنه و میگه (آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب )
تو این موقعیت انسان با خودش میگه کار از کار گذشته و پروندم پیش خداوند آنقدر سیاه هست که توبم دیگه پذیرفته نیست
در حالی که آدم هر قدر هم که بد باشه اگه واقعا پشیمان باشه توبه کنه
حتما خداوند توبه اش و میپذیره😄
منتظران موعود 🩹📿
در حالی که آدم هر قدر هم که بد باشه اگه واقعا پشیمان باشه توبه کنه حتما خداوند توبه اش و میپذیره😄
رفقا میدونید
توبه نه تنها گناه رو پاک میکنه بلکه اگه ایمان و عمل صالح نیز به دنبال آن بیاد گناهان رو هم به حسنات تبدیل میکنه :)))
باشه
بازم هست ☺️🌱
تازه تکرار توبه اگه واقعی باشه نه تنها به معنی دور شدن از خداوند نیست بلکه موجب محبوب شدن انسان نزد خداوند و جلب رحمت او میشه :)
ولی خب در کنار همه ی این ها باید حواسمون باشه
در توبه همیشه باز هست
اما توفیق توبه همیشه نه !
باید لحظه های توفیق و شکارکرد و خودمون رو در دامن مهر خداوند بندازیم 😊☘️
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگفت
آدم ها باید به دو جا زیاد سر بزنند:)!