منتظران موعود 🩹📿
بابا رضا کاش منم مثل این بچه ها بی غم دنیا تو حرمت بازی میکردم:))
#دو_خط_خودمونی
بعضی از گـناهـان
یه جوری بینمون عادی شدن،
کهتا به طرف میگی،چرا اینکا رو
انجام میدی !؟
میــــگه: «همـه»انجاممیدن،حالابرامنعیبه ... !
این خیلی چیز خطرناکیه ...!❌
بهاینافرادبایدگفت:
اوندنیادیگه، «همــه» قرارنیست
بجای توبرن جهنم، تو خودت بایدبری ..!
💡یادموننره:
خودمونمسئولکارهایی که
انجاممیدیم، هستیم... پس
بابهانه،خودمونو فریبندیـم ..!
🌱