منتظران موعود 🩹📿
بابا رضا کاش منم مثل این بچه ها بی غم دنیا تو حرمت بازی میکردم:))
#دو_خط_خودمونی
بعضی از گـناهـان
یه جوری بینمون عادی شدن،
کهتا به طرف میگی،چرا اینکا رو
انجام میدی !؟
میــــگه: «همـه»انجاممیدن،حالابرامنعیبه ... !
این خیلی چیز خطرناکیه ...!❌
بهاینافرادبایدگفت:
اوندنیادیگه، «همــه» قرارنیست
بجای توبرن جهنم، تو خودت بایدبری ..!
💡یادموننره:
خودمونمسئولکارهایی که
انجاممیدیم، هستیم... پس
بابهانه،خودمونو فریبندیـم ..!
🌱
«أَعُوذُ بِهِ مِنْ شَـــرِّ نَفْسِی
إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلا مَا رَحِمَ رَبِّی.»
به او پناه میبرم از شرِّ نفْسم، که نفْس بسيار به بدیها امر میكند؛ مگر آنچه را پروردگارم رحم كند.