هدایت شده از کلیپ و تصاویر کربلاء
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❖﷽❖
#تفاسیر_قرآن
#عید_فطر
قَدْ أَفْلَحَ مَنْ تَزَكَّى
به يقين كسي كه خود را پاكيزه ساخت، رستگار شد.
وَ ذَكَرَ اسْمَ رَبِّهِ فَصَلَّى
و [آن كس كه] نام پروردگارش را ياد كرد و نماز خواند.
(اعلی/ 14,15)
✨✨✨✨
📜الصّادق (علیه السلام)- إِنَّ مِنْ تَمَامِ الصَّوْمِ إِعْطَاءُ الزَّکَاهًِْ یَعْنِی الْفِطْرَهًَْ کَمَا أَنَّ الصَّلَاهًَْ عَلَی النَّبِیِّ (صلی الله علیه و آله) مِنْ تَمَامِ الصَّلَاهًِْ لِأَنَّهُ مَنْ صَامَ وَ لَمْ یُؤَدِّ الزَّکَاهًَْ فَلَا صَوْمَ لَهُ إِذَا تَرَکَهَا مُتَعَمِّداً وَ لَا صَلَاهًَْ لَهُ إِذَا تَرَکَ الصَّلَاهًَْ عَلَی النَّبِیِّ (صلی الله علیه و آله) إِنَّ اللَّهَ عَزَّوَجَلَّ قَدْ بَدَأَ بِهَا قَبْلَ الصَّلَاهًِْ قَالَ قَدْ أَفْلَحَ مَنْ تَزَکَّی* وَ ذَکَرَ اسْمَ رَبِّهِ فَصَلَّی.
🌠امام صادق (علیه السلام)- روزه با پرداخت زکات فطره کامل میشود، همچنان که نماز با درود فرستادن بر پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) به کمال خود می رسد. پس هرکس روزه بگیرد، امّا به عمد زکات فطره را واگذارد، روزه ای برایش نیست؛ و هرکس نماز بخواند، امّا بر پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) درود نفرستند و آن را به عمد واگذارد، نمازی برایش نیست؛ چراکه خداوند عزّوجلّ زکات فطره را بر نماز مقدّم داشت و فرمود: قَدْ أَفْلَحَ مَن تَزَکَّی * وَ ذَکَرَ اسْمَ رَبِّهِ فَصَلَّی.
📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۸، ص۵۰ من لایحضره الفقیه، ج۲، ص۱۸۳
📜الصّادق (علیه السلام)- قَدْ أَفْلَحَ مَنْ تَزَکَّی قَالَ مَنْ أَخْرَجَ الْفِطْرَهًْ.
📝امام صادق (علیه السلام)- قَدْ أَفْلَحَ مَنْ تَزَکَّی مراد کسی است که زکات فطره را از مال خود بیرون کرد.
📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۸، ص۵۰ وسایل الشیعهًْ، ج۷، ص۴۵۰/
📜الصّادق (علیه السلام)- وَ سُئِلَ الصَّادِقُ (علیه السلام) عَنْ قَوْلِ اللَّهِ عَزَّوَجَلَّ ... وَ ذَکَرَ اسْمَ رَبِّهِ فَصَلَّی قَالَ خَرَجَ إِلَی الْجَبَّانَهًِْ فَصَلَّی.
🌠امام صادق (علیه السلام)- وَ ذَکَرَ اسْمَ رَبِّهِ فَصَلَّی مراد کسی است که زکات فطره را از مال خود بیرون کرد.
📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۸، ص۵۲ من لایحضره الفقیه، ج۱، ص۵۱۰/ تهذیب
کانال قرآن و امام حسین علیه السلام در تلگرام
@qoranvamamhoosein
کانال قرآن و امام حسین علیه السلام در ایتا
http://eitaa.com/Qoranwamamhoosin
❖﷽❖
#حدیث
#عید_فطر
(عید فطر و نماز عید)
🔰باب العلل التي ذكر الفضل بن شاذان أنه سمعها من الرضا علي بن موسى عليه السّلام
📜فَإِنْ قَالَ فَلِمَ جُعِلَ يَوْمُ الْفِطْرِ الْعِيدَ قِيلَ لِأَنْ يَكُونَ لِلْمُسْلِمِينَ مَجْمَعاً يَجْتَمِعُونَ فِيهِ وَ يَبْرُزُونَ إِلَى اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ فَيَحْمَدُونَهُ عَلَى مَا مَنَّ عَلَيْهِمْ فَيَكُونُ يَوْمَ عِيدٍ وَ يَوْمَ اجْتِمَاعٍ وَ يَوْمَ فِطْرٍ وَ يَوْمَ زَكَاةٍ وَ يَوْمَ رَغْبَةٍ وَ يَوْمَ تَضَرُّعٍ وَ لِأَنَّهُ أَوَّلُ يَوْمٍ مِنَ السَّنَةِ يَحِلُّ فِيهِ الْأَكْلُ وَ الشُّرْبُ لِأَنَّ أَوَّلَ شُهُورِ السَّنَةِ عِنْدَ أَهْلِ الْحَقِّ شَهْرُ رَمَضَانَ فَأَحَبَّ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّأَنْ يَكُونَ لَهُمْ فِي ذَلِكَ الْيَوْمِ مَجْمَعٌ يَحْمَدُونَهُ فِيهِ وَ يُقَدِّسُونَهُ
💠فَإِنْ قَالَ فَلِمَ جُعِلَ التَّكْبِيرُ فِيهَا أَكْثَرَ مِنْهُ فِي غَيْرِهَا مِنَ الصَّلاَةِ قِيلَ لِأَنَّ التَّكْبِيرَ إِنَّمَا هُوَ تَكْبِيرٌ لِلَّهِ وَ تَمْجِيدٌ عَلَى مَا هَدَى وَ عَافَى كَمَا قَالَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ
✨وَ لِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَ لِتُكَبِّرُوا اللّهَ عَلى ما هَداكُمْ وَ لَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ.
🌠فَإِنْ قَالَ فَلِمَ أُمِرَ بِالصَّوْمِ قِيلَ لِكَيْ يَعْرِفُوا أَلَمَ الْجُوعِ وَ الْعَطَشِ فَلِيَسْتَدِلُّوا عَلَى فَقْرِ الْآخِرَةِ وَ لِيَكُونَ الصَّائِمُ خَاشِعاً ذَلِيلاً مُسْتَكِيناً مَأْجُوراً مُحْتَسِباً عَارِفاً صَابِراً عَلَى مَا أَصَابَهُ مِنَ الْجُوعِ وَ الْعَطَشِ فَيَسْتَوْجِبَ الثَّوَابَ مَعَ مَا فِيهِ مِنَ الاِنْكِسَارِ عَنِ الشَّهَوَاتِ وَ لِيَكُونَ ذَلِكَ وَاعِظاً لَهُمْ فِي الْعَاجِلِ وَ رَائِضاً لَهُمْ عَلَى أَدَاءِ مَا كَلَّفَهُمْ وَ دَلِيلاً لَهُمْ فِي الْآجِلِ وَ لِيَعْرِفُوا شِدَّةَ مَبْلَغِ ذَلِكَ عَلَى أَهْلِ الْفَقْرِ وَ الْمَسْكَنَةِ فِي الدُّنْيَا فَيُؤَدُّوا إِلَيْهِمْ مَا افْتَرَضَ اللَّهُ لَهُمْ فِي أَمْوَالِهِمْ.
📝در ذكر علتهائى كه فضل بن شاذان آنها را ذكر كرده از علی بن موسی الرضا عليه السلام
❓پس اگر بگويد چرا روز فطر عيد قرار داده شد
❇️بايد در جواب گفته شود از جهت اين كه از براى مسلمانان مجمعى باشد كه در آن روز جمع شوند و ظاهر شوند بسوى خدا و او را حمد كنند بر آنچه بر ايشان منت گذاشته است پس اين روز روز عيد ايشان و روز اجتماع و روز افطار كردن و روز زكاة دادن و روز رغبت و سؤال و روز تضرع و زارى ايشان است و از براى آنكه اين روز اول روزى از سال است كه در آن حلال شده است اكل و شرب چه اول از ماههاى سال نزد اهل حق ماه رمضان است پس خدا دوست داشت كه از براى مردم در اين روز مجمعى باشد كه او را حمد گويند و تقديس كنند.
❓پس اگر بگويد چرا تكبير در نماز اين روز بيشتر از تكبير در غير نماز اين روز از ساير نمازها قرار داده شد
✴️ بايد در جواب گفته شود از براى آنكه تكبير تعظيم و تمجيد نمودن خدا است بر آنچه هدايت كرده است و عافيت عنايت فرموده است يعنى اين تعظيم مناسب اين روز شريف است چنان كه فرموده است
✨« وَ لِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَ لِتُكَبِّرُوا اللّهَ عَلى ما هَداكُمْ وَ لَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ ».
❓پس اگر بگويد چرا امر به روزه شد
✴️بايد در جواب گفته شود از براى اينكه مردم درد گرسنگى و تشنگى را بچشند و از اين جهت راه يابند بر فقر و احتياج آخرت
و از براى آنكه روزه دار خاشع و ذليل و مسكين و مأجور و طالب راه خدا و ثواب او باشد و صابر باشد بر آنچه باو ميرسد از درد گرسنگى و تشنگى پس مستوجب ثواب شود با اينكه در روزه است ظهور شكستگى در شهوات نفسانيه و از براى اين كه روزه پند ايشان باشد در دنيا يعنى كمتر بخورند و بياشامند و كشنده ايشان باشد بر اداء بآنچه مكلف شدهاند و راهنماى ايشان باشد در آخرت يعنى علامت باشد از براى شدائد و پريشانى آخرت و از براى اينكه بدانند سختى آنچه از تشنگى و گرسنگى بر فقر او مساكين در دنيا ميرسد پس بايشان دهند آنچه خدا بايشان واجب كرده است در اموال ايشان.
📙عيون أخبار الرضا عليه السلام - جلد2، صفحه 353
ابن بابویه
کانال قرآن و امام حسین علیه السلام در تلگرام
@qoranvamamhoosein
کانال قرآن و امام حسین علیه السلام در ایتا
http://eitaa.com/Qoranwamamhoosin
❖﷽❖
#آیات_الولایة
#آیات_خاص_در_شان_14_معصوم
#تفاسیر_قرآن
#شیعیان
كَلَّا إِنَّ كِتَابَ الْأَبْرَارِ لَفِي عِلِّيِّينَ
ﺍﻳﻦ ﭼﻨﻴﻦ ﻧﻴﺴﺖ [ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﺳﺒﻚ ﻣﻐﺰﺍﻥ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻧﻴﻜﺎﻥ ﻣﻰ ﭘﻨﺪﺍﺭﻧﺪ ] ﺑﻠﻜﻪ ﭘﺮﻭﻧﺪﻩ ﻧﻴﻜﺎﻥ ﺩﺭ ﻋﻠﻴّﻴﻦ ﺍﺳﺖ(١٨)
وَمَا أَدْرَاكَ مَا عِلِّيُّونَ
ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﻲ ﻋﻠﻴّﻴﻦ ﭼﻴﺴﺖ ؟(١٩)
كِتَابٌ مَّرْقُومٌ
ﻗﻀﺎ ﻭ ﺳﺮﻧﻮﺷﺘﻲ ﺣﺘﻤﻰ [ ﺑﺮﺍﻱ ﻧﻴﻜﺎﻥ ] ﺍﺳﺖ .(٢٠)
يَشْهَدُهُ الْمُقَرَّبُونَ
ﻣﻘﺮﺑﺎﻥ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﻣﻰ ﻛﻨﻨﺪ .(٢١)
سوره مطففین
✨✨✨✨✨✨
📜الباقر (علیه السلام)- عَنْ أَبِیحَمْزَهًَْالثُّمَالِیِّ قَال: سَمِعْتُ أَبَاجَعْفَرٍ (علیه السلام) یَقُولُ إِنَّ اللَّهَ خَلَقَنَا مِنْ أَعْلَی عِلِّیِّینَ وَ خَلَقَ قُلُوبَ شِیعَتِنَا مِمَّا خَلَقَنَا وَ خَلَقَ أَبْدَانَهُمْ مِنْ دُونِ ذَلِکَ فَقُلُوبُهُمْ تَهْوِی إِلَیْنَا لِأَنَّهَا خُلِقَتْ مِمَّا خُلِقْنَا ثُمَّ تَلَا هَذِهِ الْآیَهًَْ کَلَّا إِنَّ کِتابَ الْأَبْرارِ لَفِی عِلِّیِّینَ* وَ ما أَدْراکَ ما عِلِّیُّونَ* کِتابٌ مَرْقُومٌ* یَشْهَدُهُ الْمُقَرَّبُونَ وَ خَلَقَ عَدُوَّنَا مِنْ سِجِّینٍ.
🌠امام باقر (علیه السلام)- ابو حمزه ثمالی گوید: شنیدم امام باقر (علیه السلام) میفرمود: «همانا خدا ما را از اعلی علیین آفرید و دلهای شیعیان ما را از آنچه ما را آفریده، آفرید. و پیکرهایشان را از درجهی پائینش آفرید، ازاینرو دلهای شیعیان به ما متوجّه است، زیرا از آنچه ما آفریده شدهایم، آفریده شدهاند، سپس این آیه را قرائت فرمود: کَلَّا إِنَّ کِتابَ الْأَبْرارِ لَفِی عِلِّیِّینَ، وَ ما أَدْراکَ ما عِلِّیُّونَ کِتابٌ مَرْقُومٌ یَشْهَدُهُ الْمقَرَّبُونَ و دشمن ما را از سجین آفرید».
📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۷، ص۴۶۰ الکافی، ج۱، ص۳۹۰
کانال قرآن و امام حسین علیه السلام در تلگرام
@qoranvamamhoosein
کانال قرآن و امام حسین علیه السلام در ایتا
http://eitaa.com/Qoranwamamhoosin
❖﷽❖
#آیات_الولایة
#آیات_خاص_در_شان_14_معصوم
#تفاسیر_قرآن
#آیات_در_شان_رسول_اکرم_ص
#شیعیان
وَ السَّماءِ وَ ما بَناها
و سوگند به آسمان و كسىكه آن را بنا كرده.
وَ الْأَرْضِ وَ ما طَحاها
و به زمين و كسىكه آن را گسترانيده.
وَ نَفْسٍ وَ ما سَوَّاها
و سوگند به روح آدمى و آنكسكه آن را [آفريده و] موزون ساخته.
(شمس/ 5,6,7)
✨✨✨✨✨
📜الصّادق (علیه السلام)- عَنِ الْفَضْلِأَبِیالْعَبَّاس عَنْ أَبِیعَبْدِاللَّهِ (علیه السلام) أَنَّهُ قَال ... وَ السَّماءِ وَ ما بَناها قَالَ هُوَ مُحَمَّدٌ (صلی الله علیه و آله) هُوَ السَّمَاءُ الَّذِی یَسْمُو إِلَیْهِ الْخَلْقُ فِی الْعِلْمِ.
💎امام صادق (علیه السلام)- وَ السَّماءِ وَ ما بَناها؛ آسمان، محمّد (صلی الله علیه و آله) است که مردم از نظر علم بهجانب او میروند.
📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۸، ص۱۳۸ بحارالأنوار، ج۲۴، ص۷۲/ تأویل الآیات الظاهرهًْ، ص۷۷۶
📜الصّادق (علیه السلام)- عَنِ الْفَضْلِأَبِیالْعَبَّاس عَنْ أَبِیعَبْدِاللَّهِ (علیه السلام) أَنَّهُ قَال ... وَ الْأَرْضِ وَ ما طَحاها قَالَ الْأَرْضُ الشِّیعَهًْ.
🕯امام صادق (علیه السلام)- .... وَ الْأَرْضِ وَ ما طَحاها؛ منظور از ارض، شیعه است.
📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۸، ص۱۳۸ بحارالأنوار، ج۲۴، ص۷۲/ تأویل الآیات الظاهرهًْ، ص۷۷۶
📜الصّادق (علیه السلام)- عَنِ الْفَضْلِأَبِیالْعَبَّاس عَنْ أَبِیعَبْدِاللَّهِ (علیه السلام) أَنَّهُ قَال ... وَ نَفْسٍ وَ ما سَوَّاها قَالَ هُوَ الْمُؤْمِنُ الْمَسْتُورُ وَ هُوَ عَلَی الْحَق.
💢امام صادق (علیه السلام)- وَ نَفْسٍ وَ ما سَوَّاها؛... مؤمنی است که از جور مخالفین پنهان است امّا عقیدهاش درست است.
📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۸، ص۱۳۸ بحارالأنوار، ج۲۴، ص۷۲/ تأویل الآیات الظاهرهًْ، ص۷۷۶
کانال قرآن و امام حسین علیه السلام در تلگرام
@qoranvamamhoosein
کانال قرآن و امام حسین علیه السلام در ایتا
http://eitaa.com/Qoranwamamhoosin
❖﷽❖
#آیات_الولایة
#آیات_خاص_در_شان_14_معصوم
#تفاسیر_قرآن
#آیات_در_تاویل_امیرالمومنین_ع
#شیعیان
وَ مِزاجُهُ مِنْ تَسْنيمٍ
اين شراب [طهور] آميخته با «تسنيم» است.
(مطففین/ ۲۷)
✨✨✨✨✨✨
📜الرّسول (صلی الله علیه و آله)- عَنْ أَبِیحَمْزَهًَْ عَنْ أَبِیجَعْفَرٍ عَنْ أَبِیهِ عَنْ عَلِیِّبْنِالْحُسَیْنِ (علیه السلام) عَنْ جَابِرِبْنِعَبْدِ اللَّهِ (عَنِ النَّبِیِّ (قَالَ قَوْلُهُ تَعَالَی وَ مِزاجُهُ مِنْ تَسْنِیمٍ قَالَ هُوَ أَشْرَفُ شَرَابٍ فِی الْجَنَّهًِْ یَشْرَبُهُ مُحَمَّدٌ (صلی الله علیه و آله) وَ آلُ مُحَمَّدٍ (علیهم السلام) وَ هُمُ الْمُقَرَّبُونَ السَّابِقُونَ رَسُولُ اللَّهِ (صلی الله علیه و آله) وَ عَلِیٌّبْنُأَبِیطَالِبٍ (علیه السلام) وَ الْأَئِمَّهًُْ وَ فَاطِمَهًُْ وَ خَدِیجَهًُْ (علیهم السلام) الَّذِینَ اتَّبَعَتْهُمْ بِإِیمَانٍ لِیَتَسَنَّمَ عَلَیْهِمْ مِنْ أَعَالِی دُورِهِمْ.
💦پیامبر (صلی الله علیه و آله)- جابربنعبداللَّه از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) دربارهی آیه: وَ مِزاجُهُ مِنْ تَسْنِیمٍ نقل کرد فرمود: عالیترین آشامیدنی است که در بهشت وجود دارد که محمّد آل محمّد (صلی الله علیه و آله) از آن مینوشند هم آنها مقرّبین و سابقون هستند. رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و علیّبنابیطالب (علیه السلام) و فاطمه (سلام الله علیها) و خدیجه و فرزندان آنها که از نظر ایمان پیروانشان بودهاند این نهر از بلندیهای قصر بهشتی آنها فرومیریزد.
📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۷، ص۴۷۲ بحارالأنوار، ج۸، ص۱۵۰
📜الرّسول (صلی الله علیه و آله)- عَنْ جَابِرِبْنِعَبْدِ اللَّهِ الْأَنْصَارِیِّ (قَالَ: کُنْتُ عِنْدَ النَّبِیِّ (صلی الله علیه و آله) جَالِساً إِذْ أَقْبَلَ عَلِیُّبْنُأَبِی طَالِبٍ (علیه السلام) فَأَدْنَاهُ وَ مَسَحَ وَجْهَهُ بِبُرْدَتِهِ وَ قَالَ یَا أَبَا الْحَسَنِ أَ لَا أُبَشِّرُکَ بِمَا بَشَّرَنِی بِهِ جَبْرَئِیلُ (علیه السلام)؟ قَالَ بَلَی یَا رَسُولَ اللَّهِ قَالَ إِنَّ فِی الْجَنَّهًِْ عَیْناً یُقَالُ لَهَا تَسْنِیمٌ یَخْرُجُ مِنْهَا نَهْرَانِ لَوْ أَنَّ بِهِمَا سُفُنَ الدُّنْیَا بُحِرَتْ وَ عَلَی شَاطِئِ التَّسْنِیمِ أَشْجَارٌ {قُضْبَانُهَا} مِنَ اللُّؤْلُؤِ وَ الْمَرْجَانِ {الرَّطْبِ} وَ حَشِیشُهَا مِنَ الزَّعْفَرَانِ عَلَی حَافَتَیْهِمَا کَرَاسِیُ مِنْ نُورٍ عَلَیْهَا أُنَاسٌ جُلُوسٌ مَکْتُوبٌ عَلَی جِبَاهِهِمْ بِالنُّورِ هَؤُلَاءِ الْمُؤْمِنُونَ هَؤُلَاءِ مُحِبُّو عَلِیِّبْنِأَبِی طَالِب (علیه السلام).
❣پیامبر (صلی الله علیه و آله)- از جابربنعبد الله انصاری نقل شده است: نزد پیامبر (صلی الله علیه و آله) نشسته بودم که علیّبنابیطالب (علیه السلام) وارد شد. رسول خدا (صلی الله علیه و آله) وی را به خویش نزدیک گردانید و صورت او را با جامه خویش پاک کرد و فرمود: «ای اباالحسن (علیه السلام)! نمیخواهی به تو بشارت دهم آنچه را که جبرئیل به من بشارت داده است»؟ عرض کرد: «آری، ای رسول خدا (صلی الله علیه و آله)»! فرمود: «در بهشت، چشمهای است که به آن تسنیم گفته میشود، که دو رود از آن جاری میشوند که اگر کشتیهای دنیا را در آن رودها بگذارند، به حرکت درمی آیند. بر کنارههای تسنیم، درختانی وجود دارد که شاخههای آن از مروارید و مرجان تازه و علف آن از زعفران است. بر کنارههای آن، صندلیهایی از جنس نور وجود دارد و بر آنها مردمانی نشستهاند که بر پیشانی آنها با نور نوشته شده است: اینان مؤمنان هستند، اینان دوستداران علیّبنابیطالب (علیه السلام) هستند».
📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۷، ص۴۷۴ مایهًْ منقبه، ص۵۶/ البرهان
📜ابنعبّاس (رحمة الله علیه)- عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ (رحمة الله علیه) وَ قَدْ سُئِلَ عَنْ تَسْنِیم فَقَالَ: هَذَا مِمَّا یَقُولُ اللَّهُ تَعَالَی فَلا تَعْلَمُ نَفْسٌ ما أُخْفِیَ لَهُمْ مِنْ قُرَّةِ أَعْیُن.
💠ابنعبّاس (رحمة الله علیه)- میمونبنمهران از ابنعبّاس (رحمة الله علیه) روایت می کند که از او دربارهی تسنیم سؤال شد و او گفت: «تسنیم همان است که خداوند عزّوجلّ می فرماید: هیچکس نمیداند چه پاداشهای مهمّی که مایهی روشنی چشمهاست برای آنها نهفته شده. (سجده/۱۷)
📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۷، ص۴۷۴ مجمع البحرین، ج۶، ص۹۲
کانال قرآن و امام حسین علیه السلام در تلگرام
@qoranvamamhoosein
کانال قرآن و امام حسین علیه السلام در ایتا
http://eitaa.com/Qoranwamamhoosin