توی موزیکال یه قسمت پوسایدون به اودیسه میگه
You are the worst kind of good because you are not even great.
و حس میکنم یکی از دقیق ترین جمله هاس برای توصیف لحظاتی که تو یه کاری خوب هستی ولی نه به اندازه کافی.
مسنسستسسمنس مرسی دوستم. معمولا نمیدونم در جواب اینجور جملات چی بگم. قطعا تا الان یه تلاشی کردی و حس کردی به بن بست میخوری.
با ایننن حاللل بنظرم زود ناامید نشو. نقاشی با اینکه استعداد هم میخواد ولی تلاش خیلی روش تاثیرگذاره. باید کارای سال دهمم رو نشونتون بدم تا بفهمید چقدر پشت سرهم کار کردن و خط خطی کردن تاثیر گذاره چون اون اوایل خیلی وحشتناک بودم.