eitaa logo
راسخون 8✓
325 دنبال‌کننده
975 عکس
1.5هزار ویدیو
11 فایل
گامی بسوی شناخت دشمن ، و تبیین نقش انقلابیون در مقابله با راهبردهای حزب الشیطان
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰خدا مردم اصفهان رو خیلی نکته‌ سنج آفریده😂😂 خداوند ، ۱۲۴ هزار پیامبر را ، مبعوث کرد برای هدایت بشر ....، و حالا در آخرالزمان .... خداوند ، ملت ۸۰ میلیونی ایران را ، مبعوث کرده برای نجات بشر .... ، و نابودی شیطان و ... یهودجنایتکار و پیروانشان!!!
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تشویق بی امان نمایندگان پارلمان تانزانیا هنگام معرفی و اعلام حضور معاون سفیر ایران @takkhatii ~~~~
`
`~~~~ این اقتدار .... محصول مجاهدت ۴۷ ساله ... امام شهید انقلاب اسلامی ، خامنه‌ای عزیز و سربازانی مخلص ، همچون تهرانی مقدم ، و سایر فرماندهان شهید است ... این عزت و سربلندی ، .... محصول مقاومت ملتی است که در طول ۴۷ سال گذشته هرگز از خدایش ، اسلامش ، و امامش ، علیرغم همه ناملایمات و نامردی‌ها !! ، مایوس نشد ... ✓و مقابل واداده‌های ملحد ترسو .... ✓مذاکره دوستان با شیطان .... ✓حمله کنندگان به معیشت اش ... و .... ایستادگی کرد .... و شد .... .... ملتی که حضور آگاهانه و شورانگیز صد روزه اش ، در خیابان ... 💥خار چشم دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی شده .... ❤️ قلب میلیونها انسان در سراسر جهان را ، به آینده‌ای روشن و عاری از ظلم ، امیدوار و شاد کرده و میکند .... 🔥🔥🔥 و قلب سیاه سلطه گران ، ظالمین و شیاطین جهان را ، به آتش کشیده است .... https://eitaa.com/Rasekh8
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻اگه ما ترامپ رو کشته بودیم، آمریکا با ما مذاکره می‌کرد؟ ▪️استاد شجاعی: می گن که رهبر بعدی را هم می‌کشیم، یک صدا از یک مسئول ما در نیامد. اگر الان رهبر ما را شهید بکنند، چه کسی عامل شهادت ایشون هست؟ کی این جرعت را داده است؟ ☫وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ☫ 🌏 کانال 🆔@bidari_jahani
هدایت شده از کانال حسین دارابی
❗️ چطور سیاستهای دولت و رئیس مجلس در شورای عالی امنیت ملی (شعام) پیاده می‌شود؟ (با توجه به اینکه توافق احتمالی، در شعام تصویب می شود) جواب سوال در ترکیب اصلی اعضای دارای حق رأی شورا هست. طبق قانون اساسی مجموعا ۱۲ رأی وجود داره بصورت زیر: ● ۵ رای افراد منصوب رهبری:رییس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل ارتش،فرمانده کل سپاه، رییس قوه قضاییه، دو نماینده رهبری (که عملا یک رای است. در نکته ۲ توضیح میدم) ● ۱ رأی رئیس‌ مجلس ۶ رأی دولت: رییس جمهور،۳ وزیر، رییس بودجه، بعلاوه‌ی دبیر (مسؤول هماهنگی شورا و اجرای مصوبات) پس در حالت عادی ۶ نفر از ۱۲ نفر از دولت هستن. ۵ نفر از ۱۲ نفر رو رهبری در سمت‌هاشون منصوب میکنن. و رئیس مجلس. نکات: 1⃣ امضای نهایی مصوبات شورا با رهبری است که به گفته خود رهبری تا انحرافی در حرکت انقلاب پیش نیاد، مداخله‌ای نمیکنن و مصوبه‌ی شورا رو امضا میکنن. و شاید یک درصد هم پیش نیومده که رهبری از امضای مصوبه‌ی شورا خودداری کنن، چون که مصوبات در ساختار قانونیش تصویب شده. 2⃣ دبیر حق رأی نداره و توسط رئیس جمهور انتخاب میشه. اما رهبر شهید در تمام ۳۶ سال گذشته هر کسی رو که رییس جمهور بعنوان دبیر انتخاب میکرد رو به عنوان نماینده دوم خودش هم انتخاب میکرد که دبیر حق رأی داشته باشه. پس رهبری یک نماینده اول داره و یک نماینده دوم یا همون دبیر. (الان بعد از شهادت دکتر لاریجانی، آقای ذوالقدر از سوی رئیس جمهور، دبیر شدند ولی هنوز مشخص نیست رهبری مثل رهبرشهید حکم نماینده دوم رو برای دبیر بزنن یا نه.) 3⃣ اثر انتخاب دبیر بعنوان نماینده رهبری این بوده که دولت به تنهایی نصف رأی ها روداشته باشه که عملا موجب میشه سیاستهای دولت در شورا پیاده بشه. بنظر میرسه رهبر شهید تعمدا کفه‌ی دولت رو سنگین تر کردن‌ که سیاستهای مورد نظر اون طیف سیاسی پیاده بشه چرا که منتخب مردم هستن و پیاده شدن نظر مردم برای رهبری ملاکه. نکته دیگه اینکه نقش رئیس‌ مجلس در رأی گیری خیلی پر رنگ میشه چون عملا رأی تمام کننده پای رئیس مجلس نوشته میشه. 4⃣ گفتیم تا زمانی که انحراف یا مشکل اساسی برای کشور ایجاد نشه رهبری با مصوبات شورا مخالفت نمیکنن و امضا میکنن. حتی برجام خسارت‌بار رو که خطوط قرمز رهبری درش رعایت نشده بود، آقای شهید با یک دستورالعمل اجرایی که اونم رعایت نشد، رهبری امضا کردن؛ چرا که در دهه ۹۰ هم نخبگان و هم مردم به توافق تمایل داشتن. 👈 اما الان قضیه فرق کرده و بعد از دوبار حمله آمریکا وسط مذاکره و شهادت رهبری و سایر عزیزانمون، مردم ۱۰۰ روزه که خیابون رو رها نکردن و طبق نظرسنجی ها مردم زیر بار اعتماد دوباره به آمریکا نمیرن. وحدت مردم روی شروط رهبریه. چون بدون تحقق شروط رهبری سایه جنگ از بین نمیره و بازدارندگی لازم و صلح پایدار ایجاد نمیشه. قطعا نظر مردم و نخبگان برای رهبری خیلی مهمه. پس در مورد توافق احتمالی حضور جدی مردم مبعوث در خیابان و موضع‌گیری صریح عقلا و نخبگان انقلابی همراه تبیین، میتونه بسیار موثر باشه در اظهارنظر نهایی رهبری. ✅ اینجاست که مردم که رهبری در پیامشون گفتن بسیار مهم میشه. دشمن سعی میکنه با ابزار تردید و یأس و ترس مردم رو مأیوس بکنه. هم از نظر اقتصادی و هم از نظر مقاومت جلوی توافق فاقد شروط رهبری (). رهبری راه حل این کید دشمن رو توی پیام آخرشون نوشتن. ۱. ایستادگی ۲.روشن بینی ۳.حفظ وحدت و اعتماد متقابل ۴.همصدایی نکردن با دشمن کاملاً مشخصه که هنوز وظیفه‌ی ما و همه ی مسؤولین ایستادگی و وحدت حول شروط رهبری هست و باید محکم روی شروط بایستیم و پرقدرت‌تر از قبل به خیابان‌ بیایم، تا دست رهبرمون رو برای مقاومت جلوی دشمن پر کنیم. | حتما عضو باشید👇 @hosein_darabi
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 به همین سادگی ، در برجام ، سرمردم کلاه گذاشتن !!! 🚫مردم دیگر فریب شمارو نمیخورن قبل از تصویب برجام: انتقادات الان وقتش نیست! چون به توافق ضربه میزنه... بعد از تصویب برجام: باید قبل از امضاء اگر انتقادی داشتید مطرح میکردید!!! عراقچی دقیقاً همین ادبیات را ، داره تکرار میکنه !!؟ ... https://eitaa.com/Rasekh8
یادتونه بهتون گفتم ؛: ، ترامپ و ، کاملا با هم هماهنگند !!؟ امروز برنامشون ، هدیه تولد دادن به ترامپ بود !!!؟ اما ، دیشب ، دستور رهبر رو ، اعمال کردن !!؟ و بافته‌های دو ماهه ، به برکت ۴۰۰۰ شهید مظلوم لبنان قهرمان نابود شد ..... کیف کشِ https://eitaa.com/Rasekh8
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من اگر موکب داشتم، من اگر مسئولی بودم در تجمعات، من اگر رسانه ای داشتم، من اگر حتی یک گوشی هوشمند ساده ای داشتم، هیچ کاری نمی‌کردم به جز پخش کردن دائم این سخنان امام شهید!!! ‌‌‌‌ ✍حجت‌الاسلام استاد مهدوی ارفع ✅ سخنرانی های استاد رائفی پور 👇 @aliakbareraefipour
*آب گرم با معده خالی* *موضوع مهم* *ای کاش بتوانم این مطالب را به دست همه ی انسانها برسانم* *متخصصین قلب میگویند :* کسی که این متن بدستش میرسد به دست کسانی که می شناسد برساند ، پس *باعث نجات زندگی او شده است .* درمان با آب گرم ( در حدی که دهان را نسوزاند) باورتان نميشود اتحاد پزشکان ژاپنی آخرین تجربه درمان با آب گرم که نتایج صد درصد برای بیماریهای زیر را دارد منتشر کردند. سردرد شدید فشار خون کم خونی درد مفاصل فلج ضربان شدید یا تند قلب صرع چربی سرفه التهاب حلق آسم سل التهاب شرایین و هر مرضی که به مجاری ادرار مربوط میشود زیادی ترشح اسید و التهاب معده کم اشتهایی و هر مرضی که به چشم وگوش و حنجره مربوط میشود طریقه درمان با آبی که بجوش آمده هر روز صبح زود از خواب بیدار شديد يك لیوان آب گرم با معده خالی بخور 160 میلی ليتر. و آب باید گرم باشد ولی نه آنقدر که زبان را بسوزاند ولی از ولرم گرمتر باشد و تا 45 دقیقه بعد هیچگونه غذایی نخورید. و پس از هر وعده غذا تا 2 ساعت آب نخورید بعضی از افراد یا مریضها در اوایل برای نوشیدن  يك لیوان در یک وقت مشکل دارند میتوانند کمتر آب بنوشند و یواش یواش به ٢ لیوان برسد نتایج درمان با آب برای امراض زیر در مدت معین زیر ثابت شده مرض قند 30 روز فشار خون 30 روز مشکلات معده 10 روز انواع سرطان 9 ماه سل و التهاب شرائین 6 ماه کم غذایی 10 روز مشکلات مجاری ادرار 10 روز مشکلات بینی و گوش و حنجره 20 روز مشکلات قلب و انواع آن 30 روز سردرد شدید 3 روز کم خونی 30 روز چربی 4 ماه صرع و فلج 9 ماه مشکلات دستگاه تنفسی 4 ماه کپی کنین و بفرستین که بقیه هم استفاده کنند *آب یخ* *ابو علی سینا* اگه آب یخ شما را در جوانی بیمار نکند در میانسالی شما را سخت بیمار خواهد کرد آب یخ باعث چسبیدن چربی دور عروق قلب شده و عامل انسداد 4 رگ اصلی قلب و سکته یا ایست قلبی میشه شاید شنیده باشید افراد جوانی که ایست قلبی میکنن و از دنیا میرند علت اصلی این اتفاق بد نوشیدن آب یخه آب یخ اولین و بزرگترین علت سیروز کبد و نابودی کبد محسوب میشه چون آب یخ باعث چسبیدن چربی دور جداره کبد میشه متاسفانه بالای 90 درصد کسانیکه در انتظار پیوند کبد هستن قبلش به نوشیدن آب خیلی خنک عادت داشتند در کل نوشیدن آب یخ باعث از کار افتادن لوزالمعده و بیماری دیابت میشه آب یخ باعث از بین رفتن آج روده و معده شده و موجب  سرطان دستگاه گوارش میشه دكتر حسن_نوری این اطلاعات را فقط برای خود نگه ندارید و  آن را به همه آشنایان و دوستان خود ارائه دهید برای حفظ سلامت خودتان که برای ما عزیز هستید هم رعایت بفرمایید و عمل کنید و هم جهت اطلاع به دیگر عزیزان منتقل کنید.❤️🌹
هدایت شده از راسخون 8✓
، در حاکمیت استحاله شده جمهوری اسلامی ، مشغول انجام ماموریتند !!! ... 25 ایران اسلامی 🔥🔥🔥جنایتی عظیم علیه تمامیت ارضی ایران ، توسط کودتاچیان ، در شُرُف تکوین است!!! در شامگاه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۵ ، مستقر در پایگاه عملیاتی شورای امنیت ملی اسرائیل در ایران ،!!! موفق شدند ، پایان جنگ انقلاب اسلامی ایران و آمریکا را ، فقط با رفع محاصره دریائی (دستاورد مذاکره!)، توسط آمریکا ، اعلام کنند!!! در این تصمیم جنایتکارانه ، ۶ نفر از ۱ نفر رئیس قوه مقننه () و ۵ نفر از سایر قسمت‌های حاکمیت ، مشارکت داشته اند . ، آنها که میدان را اداره کردند ، در این تصمیم‌سازی ، هیچکاره‌اند!!!؟؟ فقط و ، همه نمایندگان صادق یهود جنایتکار ، 💥فقط نظام اسلامی مانده‌است و شما .... موساد و ، نتیجه‌اش شد ، براندازی !!! و با ، بقدرت رسیدن !!! ماموریت این دولت (اهداف کودتا) 💥 💥 💥استمرار سیاستهای کلان پروژه استحاله جامعه اسلامی ایران .... ( ) https://eitaa.com/Rasekh8
هدایت شده از راسخون 8✓
« هدیه تولد ترامپ » باصدور بیانیه‌ای توسط ،مستقر در پایگاه عملیاتی شورای امنیت ملی ، اسرائیل در ایران .... موساد و ~~~~
`
`~~~~ 🔰 یادداشت تفاهم یا هدیه به ترامپ؟! 👤 🔸دیشب، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با صدور بیانیه‌ای که مانند همیشه، مبهم و چند پهلوست، از نهائی شدن «یادداشت تفاهم در خصوص مذاکرات پایان جنگ میان ایران و امریکا» خبر داد. در بیانیه کوتاه و مبهم دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی از متن تفاهم‌نامه و چند و چون آن خبری منتشر نشده و فقط اشاره شده است که؛ «بر اساس توافقات انجام شده، جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه‌ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه، محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه می‌یابد»! این در حالی است که بازهم مانند همیشه، طرف مقابل از متن توافق خبر داده است که اگر صحت داشته باشد، با عرض پوزش، باید آن را «هدیه روز تولد ترامپ»(!) تلقی کرد. بخوانید... 🔸۲ـ روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی آورده است «دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، بعدازظهر یکشنبه در مصاحبه‌ای گفت توافقی که با ایران به دست آورده است در نهایت تضمین می‌کند که تنگه هرمز «برای همیشه بدون عوارض» باقی بماند»! نیویورک تایمز نوشته است:‌ «ترامپ که در هشتادمین سالروز تولدش صحبت می‌کرد — در حالی که صدای خانواده‌اش در پس‌زمینه که برای شام جشن تولد جمع شده بودند شنیده می‌شد — گفت: هنوز در حال مذاکره هستیم بر سر اینکه آیا ایران غنی‌سازی خود را برای ۲۰ سال تعلیق کند یا خیر(!)ٔ ممکن است ایران به یک تعلیق ۱۵ ساله رضایت دهد»! 🔸۳ـ اگرچه ترامپ به دروغگوئی و لاف زدن‌های گزاف شهرت دارد ولی اظهارات وی را نمی‌توان نادیده گرفت و باید گفت؛ اگر راست گفته باشد، تفاهم‌نامه مورد اشاره، هدیه روز تولد ترامپ است و اگر مانند همیشه دروغ گفته باشد، وظیفه قطعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی است که بدون فوت وقت، اظهارات او را تکذیب کند و ملت مبعوث شده و جان‌فدای ایران را از نگرانی بیرون آورد. @Kayhan_Online
ونس، معاون ترامپ بعد از اعلام تفاهم با ایران: مردم آمریکا از افزایش قیمت بنزین رنج می‌بُردند 🔴 👇 @bidariymelat
🔴🖊👆حجت الاسلام دکتر نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:👇 ✅جمع بندی متن توافق: 🔴تنگه‌ی هرمز بلافاصله بدون محدودیت وعوارض، باز می‌شود 🔴رفع تحریم ها، مبهم 🔴آزادسازی پول‌های مسدود شده، مبهم 🔴منفعت ایران از صندوق ۳۰۰میلیارد دلاری، مبهم 🔴باید برای پایان جنگ مذاکره کنیم 🔴مواد هسته ای هم باید رقیق شود. ✅ آیا این متن منافع ملی را تامین می‌کند؟ https://eitaa.com/BE_SOY_ZUHOR