هدایت شده از راسخون 8✓
#کارگزاران_اسرائیل ، در حاکمیت استحاله شده جمهوری اسلامی ،
مشغول انجام ماموریتند !!! ... 25
#ملت_مبعوث ایران اسلامی
🔥🔥🔥جنایتی عظیم علیه تمامیت ارضی ایران ، توسط کودتاچیان ، در شُرُف تکوین است!!!
در شامگاه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۵ ،
#کارگزاران_یهود مستقر در پایگاه عملیاتی شورای امنیت ملی اسرائیل در ایران ،!!!
موفق شدند ، پایان جنگ انقلاب اسلامی ایران و آمریکا را ، فقط با رفع محاصره دریائی (دستاورد مذاکره!)، توسط آمریکا ، اعلام کنند!!!
در این تصمیم جنایتکارانه ،
۶ نفر از #دولت_ضدانقلابی_پزشکیان
۱ نفر رئیس قوه مقننه (#قالیباف)
و ۵ نفر از سایر قسمتهای حاکمیت ، مشارکت داشته اند .
#نیروهای_مسلح_ایران ، آنها که میدان را اداره کردند ، در این تصمیمسازی ، هیچکارهاند!!!؟؟
فقط #دولت_کودتا و #قالیباف_کودتاگر ، همه نمایندگان صادق یهود جنایتکار ،
💥فقط نظام اسلامی ماندهاست و شما .... #ملت_مبعوث
#کودتای_سیاسی_امنیتی۱۴۰۳ موساد و
#جریان_شیطانی_اصلاحات ،
نتیجهاش شد ، براندازی #دولت_انقلابی_شهیدرئیسی !!!
و با #تزویر_قالیباف ، بقدرت رسیدن #دولت_ضدانقلابی_پزشکیان !!!
ماموریت این دولت (اهداف کودتا)
💥#نابودی_اقتدارمنطقهای_ایران
💥#نابودی_اقتدار_ایران
💥استمرار سیاستهای کلان پروژه استحاله جامعه اسلامی ایران ....
#زن_زندگی_ازادی ( #زن_برهنگی_بردگی )
https://eitaa.com/Rasekh8
هدایت شده از راسخون 8✓
« هدیه تولد ترامپ »
باصدور بیانیهای توسط #کارگزاران_یهود ،مستقر در پایگاه عملیاتی شورای امنیت ملی ، اسرائیل در ایران ....
#جنگ_وجودی
#کودتای_سیاسی_امنیتی۱۴۰۳ موساد و
#جریان_شیطانی_اصلاحات
#ملت_مبعوث
~~~~
``~~~~ 🔰 یادداشت تفاهم یا هدیه به ترامپ؟! 👤 #حسین_شریعتمداری 🔸دیشب، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با صدور بیانیهای که مانند همیشه، مبهم و چند پهلوست، از نهائی شدن «یادداشت تفاهم در خصوص مذاکرات پایان جنگ میان ایران و امریکا» خبر داد. در بیانیه کوتاه و مبهم دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی از متن تفاهمنامه و چند و چون آن خبری منتشر نشده و فقط اشاره شده است که؛ «بر اساس توافقات انجام شده، جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبههها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه، محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه مییابد»! این در حالی است که بازهم مانند همیشه، طرف مقابل از متن توافق خبر داده است که اگر صحت داشته باشد، با عرض پوزش، باید آن را «هدیه روز تولد ترامپ»(!) تلقی کرد. بخوانید... 🔸۲ـ روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی آورده است «دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، بعدازظهر یکشنبه در مصاحبهای گفت توافقی که با ایران به دست آورده است در نهایت تضمین میکند که تنگه هرمز «برای همیشه بدون عوارض» باقی بماند»! نیویورک تایمز نوشته است: «ترامپ که در هشتادمین سالروز تولدش صحبت میکرد — در حالی که صدای خانوادهاش در پسزمینه که برای شام جشن تولد جمع شده بودند شنیده میشد — گفت: هنوز در حال مذاکره هستیم بر سر اینکه آیا ایران غنیسازی خود را برای ۲۰ سال تعلیق کند یا خیر(!)ٔ ممکن است ایران به یک تعلیق ۱۵ ساله رضایت دهد»! 🔸۳ـ اگرچه ترامپ به دروغگوئی و لاف زدنهای گزاف شهرت دارد ولی اظهارات وی را نمیتوان نادیده گرفت و باید گفت؛ اگر راست گفته باشد، تفاهمنامه مورد اشاره، هدیه روز تولد ترامپ است و اگر مانند همیشه دروغ گفته باشد، وظیفه قطعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی است که بدون فوت وقت، اظهارات او را تکذیب کند و ملت مبعوث شده و جانفدای ایران را از نگرانی بیرون آورد. @Kayhan_Online
ونس، معاون ترامپ بعد از اعلام تفاهم با ایران:
مردم آمریکا از افزایش قیمت بنزین رنج میبُردند
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
🔴🖊👆حجت الاسلام دکتر نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:👇
✅جمع بندی متن توافق:
🔴تنگهی هرمز بلافاصله بدون محدودیت وعوارض، باز میشود
🔴رفع تحریم ها، مبهم
🔴آزادسازی پولهای مسدود شده، مبهم
🔴منفعت ایران از صندوق ۳۰۰میلیارد دلاری، مبهم
🔴باید برای پایان جنگ مذاکره کنیم
🔴مواد هسته ای هم باید رقیق شود.
✅ آیا این متن منافع ملی را تامین میکند؟
#الّلهُـمَّعَجِّــلْلِوَلِیِّکَـــالْفَـــرَج
#بهسویظهور
#بهسویظهور
https://eitaa.com/BE_SOY_ZUHOR
🖊سید محمود نبویان:
1.در این شرایط حساس لازم است وحدت و انسجام خود را حول فرامین مقام معظم رهبری حفظ کرده و از دودستگی و تخریب و تهمت به دیگران کاملا پرهیز کنیم،
2. مسولین محترم با تلاش مضاعف در خدمت به مردم مبعوث کوشش نمایند،
3.مردم،مسولین نظامی و غیر نظامی باید با چشم باز دشمنان را رصد کنند چون دولت تروریست آمریکا و رژیم صهیونیستی دست از دشمنی خود برنداشته و به فکر وارد کردن ضربه به ملت ایران هستند.
انشالله پیروزی با ملت مقاوم و مسلمان ایران است.
#الّلهُـمَّعَجِّــلْلِوَلِیِّکَـــالْفَـــرَج
#بهسویظهور
#بهسویظهور
https://eitaa.com/BE_SOY_ZUHOR
آقای نبویان، بفرمائید وحدت و انسجام خود را حول فرامین زمین مانده مقام معظم رهبری حفظ کنید!!؟
متاسفانه ، بازی با کلمات را تریبون داران جریان انقلابی خوب بلدن!!؟
بقصد فرار از مسئولیت !!!
جریان نفاق هم ، به همین تریبون داران تاسی کردهاند !!! ،
البته بقصد فریب
هدایت شده از برای وطن🇮🇷برای ایران
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥چتهای مشکوک واتساپی بین عراقچی و ویتکاف!
🔹مهدی خانعلیزاده استاد دانشگاه: مکالمات واتساپی آقای عراقچی با ویتکاف، به طرف آمریکایی پالس ضعف از جانب ایران ارسال کرد.
🔹یادتان میآید که ترامپ از اعدام چند زن در ایران سخن میگفت و بعد گفت ایرانیها به من گفتند که این اعدام لغو شده.
🔹همه صحبتهایی که ترامپ میگوید ایرانیها شفاهی به ما فلان موضوع را گفتند حاصل همین چتهاست
عراقچی در برجام با شرمن خیلی صمیمی شده بود و برای همین بخشش کرد و اینجا با ویتکاف ... اسم اینکار اگه خیانت نیست چیه ؟؟؟
🟢⚪️🔴
برای وطن🇮🇷برای ایران
هدایت شده از موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
20M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ببینید
🔶🔹نمایندگان مجلس خطاب به مردم مبعوث ایران: آمادهی فراخوان سراسری برای تجمع در تهران باشید!
💠 حجتالاسلام نبویان: میگن چرا این حرفا رو بین مردم آوردید؟!
نمایندگان مجلس، نامهی محرمانه به دو نفر اصلی مذاکرات نوشتند و اشکالات را گفتند اما جواب داده نشد. خودم به مشاور یکی از نفرات مذاکره اشکالات رو گفتم اما جواب نیامد.
چارهای جز طرح مسئله با مردم مبعوث شده برای ما باقی نماند!
به قول آقای شهید، مردم مبعوث انشاءالله مشکل را حل خواهند کرد
💠 حجتالاسلام روانبخش: اجازه نمیدهیم این توافق ذلتبار امضا شود!
اگر مجلس را بستند، ما نمایندهها در خیابان با شماییم.
✍️ تمدننگار | شکوهیانراد
.
#مرگ_بر_آمریکا
#انتقام_رهبر_شهید🚩
#فتنه_مسئولین🔥
👈تعجیل در فرج امام زمان صلوات
📚 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadtabin313
@jahadtabin313
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha
🌏اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
🔗حتی المقدور با لینک ارسال شود.
هدایت شده از علیرضا
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 پیام فرمانده نیروی هوافضا سردار سید مجید موسوی به خادم و روضهخوان آستان آل الله حاج محمود کریمی
.
⚠️صحبتهای حاج محمود کریمی و نامه ایشان به سردار سید مجید موسوی به زودی در کانال بارگزاری خواهد شد
ـــــــــــــــــــــــ
#صابرین نیوز اخبار فوری جنگ 👇
🆘https://eitaa.com/joinchat/3446145028C5debdd19a3
هدایت شده از برای وطن🇮🇷برای ایران
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 بازنشر تفال پزشکیان به قرآن در بدو ورود به ساختمان ریاست جمهوری و جواب سنگین آن...
+آقای #پزشکیان به حجتالاسلام محمدی گلپایگانی: ببین چی اومد!
قَالَ ادْخُلُوا فِي أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِكُم...
+: گلپایگانی: وای!
(ادامه قرائت آیه توسط پزشکیان)
+ پزشکیان: این که خیلی بده!
- مخبر: بد شده؟!
+ پزشکیان: «با خنده😂😂» : آره بابا خیلی بده..
بعد دوباره خنده..
مردم ایران:🤦♂🤦♂🤦♂
متن کامل آیه:
قَالَ ادْخُلُوا فِي أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِكُم مِّنَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ فِي النَّارِ كُلَّمَا دَخَلَتْ أُمَّةٌ لَّعَنَتْ أُخْتَهَا حَتَّىٰ إِذَا ادَّارَكُوا فِيهَا جَمِيعًا قَالَتْ أُخْرَاهُمْ لِأُولَاهُمْ رَبَّنَا هَٰؤُلَاءِ أَضَلُّونَا فَآتِهِمْ عَذَابًا ضِعْفًا مِّنَ النَّارِ قَالَ لِكُلٍّ ضِعْفٌ وَلَٰكِن لَّا تَعْلَمُونَ؛
ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﮔﺮﻭﻩﻫﺎیی ﺍﺯ ﺟﻦ ﻭ ﺍﻧﺲ ﻛﻪ ﭘﻴﺶ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺩﺭ ﺁﺗﺶ ﺩﺭﺁﻳﻴﺪ. ﻫﺮﮔﺎﻩ ﮔﺮﻭهی ﻭﺍﺭﺩ ﺷﻮﻧﺪ، ﻫﻢﻣﺴﻠﻜﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻟﻌﻨﺖ ﻛﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﺁﻧﻜﻪ ﻫﻤﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﺎ ﺧﻔﺖ ﻭ ﺧﻮﺍﺭی ﺩﺭ ﺁﺗﺶ ﺟﻤﻊ ﺷﻮﻧﺪ. ﺁﻥﮔﺎﻩ ﭘﻴﺮﻭﺍﻧﺸﺎﻥ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﭘﻴﺸﻮﺍﻳﺎﻧﺸﺎﻥ ﮔﻮﻳﻨﺪ: ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ! ﺍﻳﻨﺎﻥ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮔﻤﺮﺍهی ﻛﺸﻴﺪﻧﺪ، ﭘﺲ ﻋﺬﺍﺑﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﺗﺶ ﺩﻭ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﮔﺮﺩﺍﻥ. ﺧﺪﺍ میﻓﺮﻣﺎﻳﺪ: همه را عذاب ﺩﻭ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﺍﺳﺖ، ﻭلی شما ﻧمیﺩﺍﻧﻴﺪ.
👈 جواب استخاره قرآن کریم به این آیه: بسیار بد است و از انجام آن به شدت پرهیز کنید !
@ دولت نفاق وفاقیون کودتاچی
🟢⚪️🔴
-----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران