eitaa logo
راسخون 8✓
322 دنبال‌کننده
972 عکس
1.5هزار ویدیو
10 فایل
گامی بسوی شناخت دشمن ، و تبیین نقش انقلابیون در مقابله با راهبردهای حزب الشیطان
مشاهده در ایتا
دانلود
عراقچی و قالیباف هیچکاره‌اند‼️ یک طرف به رهبری امام سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای ، با شعار و طرف دیگر حلقه ماسونی ( تربیت یافتگان هاشمی رفسنجانی در قالب دو جریان دروغین اصولگرا و اصلاح‌طلب ) اخیرا به سرکردگی محمود سریع القلم !! و شعار توسعه ، تحت واژه ... 🔻محمود سریع‌القلم : ✓تحصیل‌کرده آمریکا و شاگرد کیسینجر یهودی !!! ✓پژوهشگر حوزه توسعه علوم سیاسی ، و تاریخ معاصر ایران ، ✓عضو هیئت علمی و استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی ، ✓مدرس مؤسسه پرسش ، ✓عضو انجمن مطالعات بین‌الملل(امریکا)، و شورای دستور کار مجمع جهانی اقتصاد (سوئیس) ✓استاد غیرمقیم دانشگاه اقتصاد و روابط بین‌الملل (ASERI) (در ایتالیا) است.... طیف وسیعی از سیاستمداران و دولتمردان اجرائی استحاله شده جمهوری اسلامی در ردیف اول: ظریف ، روحانی ، مسعود نیلی، قالیباف (دایره مشاوران ، مهدی محمدی!!) ، باهنر ، عراقچی ، عارف ، پزشکیان، آشنا ، تاجگردون ، تاج‌زاده ، محسن هاشمی، همتی و علوی بروجردی ... هم اکنون مجری و مبلغ پیاده سازی پروتکل هستند. حلقه ماسونی اقای سریع القلم، در لایه‌های مختلف تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر نظام در جهت 💥حذف و یا توقف قوانین مترقی شرع مقدس اسلام ... 💥تضعیف قانون اساسی و 💥کاهش قدرت 💥 استحاله نظام در جامعه جهانی فعالیت می‌کنند!!! پیشبرد سیاستهای کلان پروژه یهود در و جلوگیری از اجرای قانون حجاب و ولنگاری فضای مجازی ، سینما، ترویج برهنگی، اشاعه مشروبخواری و روابط نامشروع ... ، موتورسواری بانوان ، آزادسازی نرخ دلار ، الحاق به معاهدات جهانی صهیونیستی همچون : ۲۰۳۰ ، پالرمو ، NPT ، معاهدات بهداشت جهانی WHO و ... عملکرد فاجعه بار قالیباف و عراقچی !! در توافقات آتش بس تحمیلی ، جز به جزء با اشراف و تصمیم سازی پشت پرده باند ماسونی جلو رفته است !!!، 🔥بطوری که چندی پیش سریع القلم حتی پا را فراتر گذاشته ، توصیه کرد بجای مذاکره با آمریکا ، با خود یهودیان و کدخدای اصلی جهان اسرائیل (صهیونیستها)، مستقیم وارد مذاکره شوید‼️
مهدی محمدی مشاور قالیباف: از نظر من از اول هم اصلا درستش همین بود که ما آتش را حفظ میکردیم، به دشمن ضربه می زدیم و حالا اگه لازم بود با او حرف هم میزدیم. بعد از دو ماه حمله به منتقدان تازه فهمیدن که نباید سریع میدان را ترک می کردند و شیرجه به سوی مذاکره با شیطان می زدند هزینه این ندانم کاری را چقدر باید امت مبعوث بدهند⁉️😒 🙏دعا و صلوات برای پیروزی رزمندگان اسلام فراموش نشود 🌷اللهم عجل لولیک فرج🌷 🇵🇸 🇮🇷 @yalesaraat
راسخون 8✓
مهدی محمدی مشاور قالیباف: از نظر من از اول هم اصلا درستش همین بود که ما آتش را حفظ میکردیم، به دشمن
آقای مهدی محمدی خودتی .... شما و رئیس قدرت پرست تان ، مست پیروزی پزشکیان در انتخابات تحمیلی موساد !!! ، هرگز نه فراموشکارید و از نفهمی حرکتی را انجام داده‌اید!؟ متن تفاهمنامه تان هم ثابت کننده ، خط برجامیست که رئیستان قبلا از روی آن بفرموده دیکته نوشته است!!.؟
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢از زبان گوینده عراقچی بازار سهام آمریکا را نجات داد این فرد وزیر خارجه ایران است یا آمریکا @shafafvazolal
🔻پشت پرده توافق ترامپ ، با ایران از زبان مارک دوبوویتز، مدیر بنیاد دفاع از دموکراسی (FDD): 🔹بازارهای انرژی را دوباره آرام و ذخایر را پر کنید. 🔹به ارتش آمریکا استراحت دهید و آن را دوباره مسلح کنید. 🔹طرحی برای حمایت از ایرانیان مخالف برای فلج کردن حکومت تدوین کنید. 🔹تحریم‌ها را با فشار بی‌وقفه اجرا کنید. 🔹پای میز مذاکره بازی نخورید. 🔹اراده تهران را زود آزمایش کنید. 🔹امتیاز کم بدهید. 🔹نتیجه بخواهید. 🔹سریع (از میز مذاکره) کنار بروید. 🔹محکم‌تر ضربه بزنید و حمله کنید. 🔹لازم به ذکر است محاصره دریایی ایران نیز از طرح‌های قدیمی پیشنهادی بنیاد دفاع از دموکراسی (FDD) بود. 🇮🇷مجله نظامی ایران @iranmilitarymag
بنظر می‌رسد ... آن روزها که ، کیک پیروزی را ، با هم تقسیم ، و در خفا با (اسرائیل و آمریکا ) ، شریک راهبردی شأن در براندازی ، شرافتشان را نیز ، معامله کردند!!؟ مطمئنا ، برای برهم زدن تجمعات مردمی شبانه هم ، برنامه دارند!؟ آنها از زمان مذاکره تا کنون ، برای در قدرت ماندن ، ۴۰۰۰ شهید به محور مقاومت تحمیل کرده‌اند!!؟ فقط بخاطر ، رفاقت با فقط خدا میداند رفاقت این زوج نامیمون تا کنون چه هزینه‌هائی به این ملت مظلوم ، وارد کرده است !؟ https://eitaa.com/Rasekh8
هدایت شده از راسخون 8✓
« هدیه تولد ترامپ » باصدور بیانیه‌ای توسط ،مستقر در پایگاه عملیاتی شورای امنیت ملی ، اسرائیل در ایران .... موساد و ~~~~
`
`~~~~ 🔰 یادداشت تفاهم یا هدیه به ترامپ؟! 👤 🔸دیشب، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با صدور بیانیه‌ای که مانند همیشه، مبهم و چند پهلوست، از نهائی شدن «یادداشت تفاهم در خصوص مذاکرات پایان جنگ میان ایران و امریکا» خبر داد. در بیانیه کوتاه و مبهم دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی از متن تفاهم‌نامه و چند و چون آن خبری منتشر نشده و فقط اشاره شده است که؛ «بر اساس توافقات انجام شده، جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه‌ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه، محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه می‌یابد»! این در حالی است که بازهم مانند همیشه، طرف مقابل از متن توافق خبر داده است که اگر صحت داشته باشد، با عرض پوزش، باید آن را «هدیه روز تولد ترامپ»(!) تلقی کرد. بخوانید... 🔸۲ـ روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی آورده است «دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، بعدازظهر یکشنبه در مصاحبه‌ای گفت توافقی که با ایران به دست آورده است در نهایت تضمین می‌کند که تنگه هرمز «برای همیشه بدون عوارض» باقی بماند»! نیویورک تایمز نوشته است:‌ «ترامپ که در هشتادمین سالروز تولدش صحبت می‌کرد — در حالی که صدای خانواده‌اش در پس‌زمینه که برای شام جشن تولد جمع شده بودند شنیده می‌شد — گفت: هنوز در حال مذاکره هستیم بر سر اینکه آیا ایران غنی‌سازی خود را برای ۲۰ سال تعلیق کند یا خیر(!)ٔ ممکن است ایران به یک تعلیق ۱۵ ساله رضایت دهد»! 🔸۳ـ اگرچه ترامپ به دروغگوئی و لاف زدن‌های گزاف شهرت دارد ولی اظهارات وی را نمی‌توان نادیده گرفت و باید گفت؛ اگر راست گفته باشد، تفاهم‌نامه مورد اشاره، هدیه روز تولد ترامپ است و اگر مانند همیشه دروغ گفته باشد، وظیفه قطعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی است که بدون فوت وقت، اظهارات او را تکذیب کند و ملت مبعوث شده و جان‌فدای ایران را از نگرانی بیرون آورد. @Kayhan_Online
🌍 پزشکیان: 🔹بیش از ۹۰ درصد اعضای شعام با توافق با آمریکا همراهی کردند و فقط ده درصد (یک نفر) مخالف بود 🔹دم سعید جلیلی گرم که ولایت پذیریش رو به اثبات رسوند برعکس اون ۹ نفر مدعی ولایت پذیری 🏴 ﹏﹏⃟🌻﹏﹏ 🌍 کانال بین‌المللی طلایه‌داران بدون مرز (تلگرام_ ایتا_ روبیکا 👇) ╭┅┈┈┈┈ 𑁍◃┈┈┈╼┅╮ 𑁍 @Talayedaran14  𑁍 ╰┅╾┈┈┈ 𑁍◃┈┈┈┈┅╯ ~~~~
`
`~~~~ منتخب ، سازوکار پیچیده ... موساد و است !!! این دولت را اسرائیل ، با انتخاباتی زودرس بنظام اسلامی تحمیل کرد!؟ این دولت ، فقط ماموریت دارد .... در جهت تامین منافع جهانی و منطقه ای نظام سلطه به رهبری یهود ، نظام را براندازی کند !!؟ به حواشی توجه نکنید راهبرد ، براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است تا این مسئله در و راه حلی بنیادین و البته شجاعانه برای آن گرفته نشود!؟ هرگز نمی‌توانیم به قله نزدیک بشویم ؟؟ این جریان .... هر کسی را ، مانع تشخیص دهد ، فقط با یک اشاره ،به موساد ، او و خانواده‌اش را نابود میکند !؟ برای مثال :؛ ، تشخیص دادند حضور ایشان در مذاکرات با آمریکا ، برای آمریکا مضر است ، جنایتکارانه ، حذفش کردند.... به عبارتی ، میز مذاکره ، قبل از مذاکره را تنظیم گری کردند؟ بهمین خاطر میگویم ، مذاکره تحریف شده است!!؟ فقط یک بازی فریب است!!؟ همه چیز از قبل ، با طرح‌ریزی دقیق ، با برنامه اجرا میشود ، و به تیم ایرانی فقط دیکته میشود . تیم ایرانی فقط دلقکهائی هستند که با چند مانور رسانه‌ای برای خودشأن دستاورد می‌سازند!!؟
🖤🖤🖤🖤🖤 حلول ماه حزن و اندوه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را محضر عزیزان تسلیت عرض میکنیم 🖤🖤🖤 🌻سلام ودرود 🍃صبح سه شنبتون پـراز خیر وبرکت . 🌻سلامتی و نیکبختی گوارای وجودتون
🔆یک حرف بس است !(نکته) ۱- به این فراز از بیانات امام شهیدمان نگاهی بیندازید؛ حضرت ایشان با حالتی آمیخته به نگرانی می‌فرمایند: «‌این که یک نفر را شما به عنوان ضد‌ ولایت‌، ضد بصیرت و نمی‌دانم چه، مشخص کنید و بعد یک عده‌ای راه بیفتند علیه او شعار بدهند مجلس را به هم بزنند. بنده با این کارها مخالفم. اگر آن کسانی که این کارها را می‌کنند واقعاً حزب‌اللهی و مؤمنند‌، خب نکنند. می‌بینید که تشخیص ما این است که این به ضرر کشور است‌. اینها به نفع نیست. ‌با احساساتشان راه بیفتند اینجا و آنجا علیه این شعار بدهند و علیه آن. این شعار دادن‌ها کاری از پیش نمی‌برد. نگه دارید این خشم‌ها را. این احساسات را برای جای لازم. از این که به رؤسای کشور‌، به رئیس‌جمهور و دیگران‌، در یک چنین شرایط مهم بین‌المللی و داخلی، اهانت بشود به شدت پرهیز کنند. اگر چنانچه به این حرف‌ها اعتنائی ندارند‌، خب آنها که حسابشان جداست. اما آن کسی که اعتنا به این حرف‌ها دارد‌، مقید است که بر خلاف موازین شرع حرکت نکند‌، باید مراقبت کنند و نکنند از این کارها‌». ۲- دیروز و دیشب رسانه‌های فارسی‌زبان ضد‌انقلاب با انتشار چند‌باره یکی از تجمعات که در آن به برخی از مسئولان کشورمان اهانت شده بود، اصرار داشتند که حضور گسترده و بی‌نظیر و یکصد و چند روزه مردم پاکباخته ایران در سراسر کشورمان را رو به پایان معرفی کنند‌(!) و شکاف در انسجام مقدس ملت را که آرزوی برباد رفته دشمن است، [‌به خیال خود] نزدیک قلمداد کنند! بدیهی است که خود حضرت آقای شهیدمان نیز نقد منصفانه و خیرخواهانه را ضروری می‌دانستند چرا که اگر خطای مسئولان مورد نقد قرار نگیرد و درباره آن روشنگری نشود، خطر انحراف در پیش است ولی اهانت به مسئولان، آن‌هم در شرایط بسیار حساس کنونی قابل توجیه نیست. رهبر معظم انقلاب در بخشی از پیام ۷ خرداد خود می‌فرمایند: «‌لازم است تک‌تک جان‌فدایانی که، دلشان برای اسلام و انقلاب یا استقلال و سربلندی ایران می‌تپد، از این پس، بیش از پیش، برای پاسداری از وحدت صفوف منسجم و به‌هم‌ پیوسته ملّت، اهتمام ورزند و اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را، به تنازع و تفرقه تبدیل نکنند، و قولاً و عملاً، مظهر انسجام و یکپارچگی ملّت باشند‌... همین! و به قول شیخ بهائی؛ دل گفت مرا علم لَدُنی هوس است تعلیمم کن اگر تُرا دست‌رس است گفتم که: الف،گفت: دگر؟ گفتم: هیچ در خانه اگر کس است، یک حرف بس است!
منتخب ، سازوکار پیچیده ... موساد و است !!! این دولت را اسرائیل ، با انتخاباتی زودرس بنظام اسلامی تحمیل کرد!؟ این دولت ، فقط ماموریت دارد .... در جهت تامین منافع جهانی و منطقه ای نظام سلطه به رهبری یهود ، نظام را براندازی کند !!؟ به حواشی توجه نکنید راهبرد ، براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است تا این مسئله در و راه حلی بنیادین و البته شجاعانه برای آن گرفته نشود!؟ هرگز نمی‌توانیم به قله نزدیک بشویم ؟؟ این جریان .... هر کسی را ، مانع تشخیص دهد ، فقط با یک اشاره ،به موساد ، او و خانواده‌اش را نابود میکند !؟ برای مثال :؛ ، تشخیص دادند حضور ایشان در مذاکرات با آمریکا ، برای آمریکا مضر است ، جنایتکارانه ، حذفش کردند.... به عبارتی ، میز مذاکره ، قبل از مذاکره را تنظیم گری کردند؟ بهمین خاطر میگویم ، مذاکره تحریف شده است!!؟ فقط یک بازی فریب است!!؟ همه چیز از قبل ، با طرح‌ریزی دقیق ، با برنامه اجرا میشود ، و به تیم ایرانی فقط دیکته میشود . تیم ایرانی فقط دلقکهائی هستند که با چند مانور رسانه‌ای برای خودشأن دستاورد می‌سازند!!؟