eitaa logo
راسخون 8✓
322 دنبال‌کننده
970 عکس
1.5هزار ویدیو
10 فایل
گامی بسوی شناخت دشمن ، و تبیین نقش انقلابیون در مقابله با راهبردهای حزب الشیطان
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻پشت پرده توافق ترامپ ، با ایران از زبان مارک دوبوویتز، مدیر بنیاد دفاع از دموکراسی (FDD): 🔹بازارهای انرژی را دوباره آرام و ذخایر را پر کنید. 🔹به ارتش آمریکا استراحت دهید و آن را دوباره مسلح کنید. 🔹طرحی برای حمایت از ایرانیان مخالف برای فلج کردن حکومت تدوین کنید. 🔹تحریم‌ها را با فشار بی‌وقفه اجرا کنید. 🔹پای میز مذاکره بازی نخورید. 🔹اراده تهران را زود آزمایش کنید. 🔹امتیاز کم بدهید. 🔹نتیجه بخواهید. 🔹سریع (از میز مذاکره) کنار بروید. 🔹محکم‌تر ضربه بزنید و حمله کنید. 🔹لازم به ذکر است محاصره دریایی ایران نیز از طرح‌های قدیمی پیشنهادی بنیاد دفاع از دموکراسی (FDD) بود. 🇮🇷مجله نظامی ایران @iranmilitarymag
بنظر می‌رسد ... آن روزها که ، کیک پیروزی را ، با هم تقسیم ، و در خفا با (اسرائیل و آمریکا ) ، شریک راهبردی شأن در براندازی ، شرافتشان را نیز ، معامله کردند!!؟ مطمئنا ، برای برهم زدن تجمعات مردمی شبانه هم ، برنامه دارند!؟ آنها از زمان مذاکره تا کنون ، برای در قدرت ماندن ، ۴۰۰۰ شهید به محور مقاومت تحمیل کرده‌اند!!؟ فقط بخاطر ، رفاقت با فقط خدا میداند رفاقت این زوج نامیمون تا کنون چه هزینه‌هائی به این ملت مظلوم ، وارد کرده است !؟ https://eitaa.com/Rasekh8
هدایت شده از راسخون 8✓
« هدیه تولد ترامپ » باصدور بیانیه‌ای توسط ،مستقر در پایگاه عملیاتی شورای امنیت ملی ، اسرائیل در ایران .... موساد و ~~~~
`
`~~~~ 🔰 یادداشت تفاهم یا هدیه به ترامپ؟! 👤 🔸دیشب، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با صدور بیانیه‌ای که مانند همیشه، مبهم و چند پهلوست، از نهائی شدن «یادداشت تفاهم در خصوص مذاکرات پایان جنگ میان ایران و امریکا» خبر داد. در بیانیه کوتاه و مبهم دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی از متن تفاهم‌نامه و چند و چون آن خبری منتشر نشده و فقط اشاره شده است که؛ «بر اساس توافقات انجام شده، جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه‌ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه، محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه می‌یابد»! این در حالی است که بازهم مانند همیشه، طرف مقابل از متن توافق خبر داده است که اگر صحت داشته باشد، با عرض پوزش، باید آن را «هدیه روز تولد ترامپ»(!) تلقی کرد. بخوانید... 🔸۲ـ روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی آورده است «دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، بعدازظهر یکشنبه در مصاحبه‌ای گفت توافقی که با ایران به دست آورده است در نهایت تضمین می‌کند که تنگه هرمز «برای همیشه بدون عوارض» باقی بماند»! نیویورک تایمز نوشته است:‌ «ترامپ که در هشتادمین سالروز تولدش صحبت می‌کرد — در حالی که صدای خانواده‌اش در پس‌زمینه که برای شام جشن تولد جمع شده بودند شنیده می‌شد — گفت: هنوز در حال مذاکره هستیم بر سر اینکه آیا ایران غنی‌سازی خود را برای ۲۰ سال تعلیق کند یا خیر(!)ٔ ممکن است ایران به یک تعلیق ۱۵ ساله رضایت دهد»! 🔸۳ـ اگرچه ترامپ به دروغگوئی و لاف زدن‌های گزاف شهرت دارد ولی اظهارات وی را نمی‌توان نادیده گرفت و باید گفت؛ اگر راست گفته باشد، تفاهم‌نامه مورد اشاره، هدیه روز تولد ترامپ است و اگر مانند همیشه دروغ گفته باشد، وظیفه قطعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی است که بدون فوت وقت، اظهارات او را تکذیب کند و ملت مبعوث شده و جان‌فدای ایران را از نگرانی بیرون آورد. @Kayhan_Online
🌍 پزشکیان: 🔹بیش از ۹۰ درصد اعضای شعام با توافق با آمریکا همراهی کردند و فقط ده درصد (یک نفر) مخالف بود 🔹دم سعید جلیلی گرم که ولایت پذیریش رو به اثبات رسوند برعکس اون ۹ نفر مدعی ولایت پذیری 🏴 ﹏﹏⃟🌻﹏﹏ 🌍 کانال بین‌المللی طلایه‌داران بدون مرز (تلگرام_ ایتا_ روبیکا 👇) ╭┅┈┈┈┈ 𑁍◃┈┈┈╼┅╮ 𑁍 @Talayedaran14  𑁍 ╰┅╾┈┈┈ 𑁍◃┈┈┈┈┅╯ ~~~~
`
`~~~~ منتخب ، سازوکار پیچیده ... موساد و است !!! این دولت را اسرائیل ، با انتخاباتی زودرس بنظام اسلامی تحمیل کرد!؟ این دولت ، فقط ماموریت دارد .... در جهت تامین منافع جهانی و منطقه ای نظام سلطه به رهبری یهود ، نظام را براندازی کند !!؟ به حواشی توجه نکنید راهبرد ، براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است تا این مسئله در و راه حلی بنیادین و البته شجاعانه برای آن گرفته نشود!؟ هرگز نمی‌توانیم به قله نزدیک بشویم ؟؟ این جریان .... هر کسی را ، مانع تشخیص دهد ، فقط با یک اشاره ،به موساد ، او و خانواده‌اش را نابود میکند !؟ برای مثال :؛ ، تشخیص دادند حضور ایشان در مذاکرات با آمریکا ، برای آمریکا مضر است ، جنایتکارانه ، حذفش کردند.... به عبارتی ، میز مذاکره ، قبل از مذاکره را تنظیم گری کردند؟ بهمین خاطر میگویم ، مذاکره تحریف شده است!!؟ فقط یک بازی فریب است!!؟ همه چیز از قبل ، با طرح‌ریزی دقیق ، با برنامه اجرا میشود ، و به تیم ایرانی فقط دیکته میشود . تیم ایرانی فقط دلقکهائی هستند که با چند مانور رسانه‌ای برای خودشأن دستاورد می‌سازند!!؟
🖤🖤🖤🖤🖤 حلول ماه حزن و اندوه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را محضر عزیزان تسلیت عرض میکنیم 🖤🖤🖤 🌻سلام ودرود 🍃صبح سه شنبتون پـراز خیر وبرکت . 🌻سلامتی و نیکبختی گوارای وجودتون
🔆یک حرف بس است !(نکته) ۱- به این فراز از بیانات امام شهیدمان نگاهی بیندازید؛ حضرت ایشان با حالتی آمیخته به نگرانی می‌فرمایند: «‌این که یک نفر را شما به عنوان ضد‌ ولایت‌، ضد بصیرت و نمی‌دانم چه، مشخص کنید و بعد یک عده‌ای راه بیفتند علیه او شعار بدهند مجلس را به هم بزنند. بنده با این کارها مخالفم. اگر آن کسانی که این کارها را می‌کنند واقعاً حزب‌اللهی و مؤمنند‌، خب نکنند. می‌بینید که تشخیص ما این است که این به ضرر کشور است‌. اینها به نفع نیست. ‌با احساساتشان راه بیفتند اینجا و آنجا علیه این شعار بدهند و علیه آن. این شعار دادن‌ها کاری از پیش نمی‌برد. نگه دارید این خشم‌ها را. این احساسات را برای جای لازم. از این که به رؤسای کشور‌، به رئیس‌جمهور و دیگران‌، در یک چنین شرایط مهم بین‌المللی و داخلی، اهانت بشود به شدت پرهیز کنند. اگر چنانچه به این حرف‌ها اعتنائی ندارند‌، خب آنها که حسابشان جداست. اما آن کسی که اعتنا به این حرف‌ها دارد‌، مقید است که بر خلاف موازین شرع حرکت نکند‌، باید مراقبت کنند و نکنند از این کارها‌». ۲- دیروز و دیشب رسانه‌های فارسی‌زبان ضد‌انقلاب با انتشار چند‌باره یکی از تجمعات که در آن به برخی از مسئولان کشورمان اهانت شده بود، اصرار داشتند که حضور گسترده و بی‌نظیر و یکصد و چند روزه مردم پاکباخته ایران در سراسر کشورمان را رو به پایان معرفی کنند‌(!) و شکاف در انسجام مقدس ملت را که آرزوی برباد رفته دشمن است، [‌به خیال خود] نزدیک قلمداد کنند! بدیهی است که خود حضرت آقای شهیدمان نیز نقد منصفانه و خیرخواهانه را ضروری می‌دانستند چرا که اگر خطای مسئولان مورد نقد قرار نگیرد و درباره آن روشنگری نشود، خطر انحراف در پیش است ولی اهانت به مسئولان، آن‌هم در شرایط بسیار حساس کنونی قابل توجیه نیست. رهبر معظم انقلاب در بخشی از پیام ۷ خرداد خود می‌فرمایند: «‌لازم است تک‌تک جان‌فدایانی که، دلشان برای اسلام و انقلاب یا استقلال و سربلندی ایران می‌تپد، از این پس، بیش از پیش، برای پاسداری از وحدت صفوف منسجم و به‌هم‌ پیوسته ملّت، اهتمام ورزند و اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را، به تنازع و تفرقه تبدیل نکنند، و قولاً و عملاً، مظهر انسجام و یکپارچگی ملّت باشند‌... همین! و به قول شیخ بهائی؛ دل گفت مرا علم لَدُنی هوس است تعلیمم کن اگر تُرا دست‌رس است گفتم که: الف،گفت: دگر؟ گفتم: هیچ در خانه اگر کس است، یک حرف بس است!
منتخب ، سازوکار پیچیده ... موساد و است !!! این دولت را اسرائیل ، با انتخاباتی زودرس بنظام اسلامی تحمیل کرد!؟ این دولت ، فقط ماموریت دارد .... در جهت تامین منافع جهانی و منطقه ای نظام سلطه به رهبری یهود ، نظام را براندازی کند !!؟ به حواشی توجه نکنید راهبرد ، براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است تا این مسئله در و راه حلی بنیادین و البته شجاعانه برای آن گرفته نشود!؟ هرگز نمی‌توانیم به قله نزدیک بشویم ؟؟ این جریان .... هر کسی را ، مانع تشخیص دهد ، فقط با یک اشاره ،به موساد ، او و خانواده‌اش را نابود میکند !؟ برای مثال :؛ ، تشخیص دادند حضور ایشان در مذاکرات با آمریکا ، برای آمریکا مضر است ، جنایتکارانه ، حذفش کردند.... به عبارتی ، میز مذاکره ، قبل از مذاکره را تنظیم گری کردند؟ بهمین خاطر میگویم ، مذاکره تحریف شده است!!؟ فقط یک بازی فریب است!!؟ همه چیز از قبل ، با طرح‌ریزی دقیق ، با برنامه اجرا میشود ، و به تیم ایرانی فقط دیکته میشود . تیم ایرانی فقط دلقکهائی هستند که با چند مانور رسانه‌ای برای خودشأن دستاورد می‌سازند!!؟
راسخون 8✓
🔆یک حرف بس است !(نکته) ۱- به این فراز از بیانات امام شهیدمان نگاهی بیندازید؛ حضرت ایشان با حالتی آم
استفاده بجا وبیجای اشخاص ولایت ناشناس از سخنان رهبر شهید اگر آن یک نفر در شرایط صریحا مخالف با منویات رهبر شهید ، به انتخابات زودرس تحمیلی ورود کرده و موجبات بقدرت رسیدن جریان مورد نظر اسرائیل در ایران شود !؟ اگر آن یک نفر خلاف عرف سیاست‌ورزی با گندم نمائی ، جو فروشی کند ، و با همان جریانی که سالهاست برگرده این ملت نشسته و نظام را تهدید میکنند برای ماندن در قدرت ائتلاف کند ، آیا مشمول این سخنان رهبر شهید میشود ... آیا اگر آن یک نفر با جریانی که تا مرفق نفاقشان و مشرک بودنشان ثابت شده ائتلاف کرده و با تمامی نقشه‌های شیطانی آنها مشارکت کند از کمک به ترویج برهنگی زنان تا مشروبخواری ، تا جلوگیری از دفاع از جامعه در مقابل جنگهای روانی ، شناختی و .... در شبکه‌های یهودی و ... با جلوگیری از ساماندهی فضای سایبر !!! و .... در طول ۴۷ سال بعد انقلاب تا یادم میآید انقلاب و انقلابیون ، پیش پای عده‌ای خاص ذبح شده‌اند اول هاشمی رفسنجانی ، بعد میرحسین موسوی ، خاتمی ل ، روحانی ل ، ظریف ل ، و حالا قالیباف ، عراقچی ، پزشکیان همه برده‌های شیطان برای در قدرت بودن همین دولت در طول دو سال گذشته ، بیش از ۲۰۰۰۰ هزار شهید جبهه انقلاب اسلامی داده است کم است ولی هیچکس اجازه ندارد انگشت اشاره به آنها داشته باشد همین پریشب راحت کفت تا بحال مقاومت است که موجب جنگ شده ، نه مذاکره !!؟ توهین به عقلانیت توهین به اسلام توهین به انقلاب اسلامی توهین به مردمی که به انقلاب اسلامی و قیام امام حسین معتقدند توهین به رهبر شهید!!! توهین به شهدا توهین به انسانیت توهین به شرف توهین به عزت و سربلندی آیا را میتوان ، انسان دانست در همین جمله از تمام جنایات ترامپ ، و نتانیاهو از غزه تا جنوب لبنان ، از ضاحیه تا تهران ، از میناب تا لامرد و..... سفید شوئی میکند میگوید چون شما در مقابل هژمون آمریکا و اسراییل ایستادید ، اینها با شما وارد جنگ شدند ... اگر وارد مذاکره شده و تسلیم میشدید ، جنگ نمیشد!!!؟ آیا این مزدور یهودی صفت باید وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران باشد!!؟ یا باید او ، در سمت وزیر خارجه اسرائیل باشد !!؟ متاسفانه ، انقلاب اسلامی و ملت مظلوم انقلابی هر چه در دوسال اخیر ضربه میخورد از ترک فعل فاحش امنیتی ها در جریان شهادت رئیسی و حماقت فاحش برخی نخبگان انقلابی در انتخابات تحمیلی و تصمیم سازی ضد شرعی ، ضد عقلانی و ضد راهبردی شورای نگهبان ، همه زمین خورده جنگ شناختی و همه در عدم درک شرایط و همه درگیر روزمرگی خوکی!!! ، است ....
بیانیه‌ای بهنگام و قابل دفاع ، البته بهتر بود اعضای امضا کننده ، برای ثبت در تاریخ ملت مظلوم و مقتدر ایران، منتشر شود . و بدانند آنها که تسلیم هژمون شیطان نشده‌اند ، چه کسانی هستند!!؟ 💠بیانیه جمعی از اعضا مجلس خبرگان رهبری در مورد مذاکرات و توافق احتمالی بِسمِ اللهِ الرَّحمٰنِ الرَّحیمْ مردم شریف و حاضر در صحنه ایران اسلامی و مسئولان محترم کشور اینک که خبرهای متفاوتی ازمذاکرات و توافق نامه احتمالی شنیده می شود لازم می دانیم به عنوان خادمان ملت ، نکاتی را تقدیم کنیم. 1⃣ مطابق بیان امام شهید رضوان الله علیه ، در موضوع مذاکرات با دشمن امر محرمانه و مخفی وجود ندارد و مصداق همدلی با مردم اطلاع رسانی شفاف مسئولان در این زمینه است. 2⃣ فصل الخطاب در این موضوع،‌ تدابیر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و خطوط قرمز و چارچوب مشخص شده از جانب ایشان است. 3⃣ هرگونه عدول از این خطوط قرمز ، «« اقدامی نامشروع »» و غیر قابل پذیرش است و با ✓ عکس العمل ملت مواجه خواهد شد!!. 4⃣ باتوجه به اقدامات خصمانه و تجاوزهای مکرر دشمن غدّار به ویژه اقدام جنگی در محاصره دریایی و تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان،‌وضعیت رویارویی با دشمن کماکان در وضیعت جنگی است و مفهومی به نام آتش بس ، عملاً معنا ندارد. 5⃣ با ملاحظه اقدامات دشمن اقدامات متقابل به ویژه در پاسخ به محاصره دریایی ضروری است. 6⃣ مطابق چارچوب تعریف شده توسط رهبری معظم 👈تعیین متجاوز و مجازات آن و 👈اخذ غرامت جنایات و خسارات وارده و 👈مدیریت تنگه هرمز به عنوان حق غیر قابل اغماض ملت ایران و 👈عدم گفتگو در باب حق مسلم هسته‌ای کشور نباید به هیچ بهانه‌ای نادیده گرفته شود. 7⃣ مردم حاضر در صحنه که همه سختی‌ها و تحریم‌ها را به جان خریده‌اند . به هیچ وجه حاضر نیستند که عزت ملی و شرافت تاریخی آنها زیر سئوال برود . و نتایج جهاد درخشان رزمندگان و خون پاک شهیدان آسیب ببیند از این رو تا دستیابی به نتیجه نهایی و اهداف تعریف شده نظام و ناامیدی کامل دشمن و احقاق حقوق ملت ایران ساکت نخواهند نشست و هیچ گونه اهمال و سستی را در این زمینه تحمل نخواهند کرد. 8⃣ ضمن تشکر از زحمات و خدمات مسئولان محترم،‌ انتظار می رود که در این قیام للّه پشت سر رهبری و در کنار مردم قدم برداشته و نسبت به تحقق و اجرای رهنمودها و اوامر مقام ولایت لحظه ای تردید و تأمل نداشته باشند و از هرگونه عقب نشینی در مقابل دشمن پرهیز کنند. 9⃣ ملت مبعوث و ولایتمدار همچون گذشته، ضمن پافشاری بر اتحاد مقدس و حضور باشکوه در تجمعات شبانه، در همۀ مراحل تابع فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) هستند. سلامت و عزت روز افزون رهبری عظیم الشأن امت و پیروزی ملت سرافراز ایران اسلامی را از خدای بزرگ مسألت داریم.
📸حاجی دلیگانی در نامه‌ای به قالیباف خواستار شفاف سازی مفاد توافق با آمریکای متجاوز شد 🔹حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر و برخوار، میمه با نگارش نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس از او خواست تا قبل از امضای توافق ایران با امریکا در روز جمعه، جلسه مجلس با حضور عراقچی و تیم مذاکره کننده برگزار شود. اخبار لحظه‌ای و مهم را اینجا ببینید 👇 https://eitaa.com/joinchat/2573205578C49c80846b5 بزرگترین کانال اصفهانی ها👆
هدایت شده از خبرگزاری رسا
سخنان عالمانه و دقیق حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور 🔹مردم با حضور خودشان در صحنه‌ها، وظیفه خودشان را انجام دادند و مردم انتظار دارند تا مسئولین نیز با مشکلات اقتصادی همچون اختلاس، حقوق نجومی و احتکار مبارزه کنند و در این راه به وظایف خودشان عمل کنند. 🔹در نظام امامت و امت، سه ماموریت مهم هست که باید انجام شود، یکی جهل زدایی، یکی جهالت زدایی و دیگری جاهلیت زدایی. 🔹جهل زدایی وظیفه اصلی و رسمی حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها است که باید جامعه را عالم کنند، جهالت زدایی بر عهده مساجد، هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی است که این مراکز باید اخلاق، همدلی، تقوا و پرهیز از اختلاف را در جامعه تقویت کنند. 🔹«جاهلیت‌زدایی» از وظایف رسمی دولت در نظام امامت و امت است، مقابله با جریان‌های سلطه‌گر، زورگو، ظالم و مستکبر جهانی که امنیت و آرامش ملت‌ها را تهدید می‌کنند، در این بخش قرار می‌گیرد. این حادثه میناب و امثال آن، جهل و جهالت نبود، بلکه جاهلیت بود. 🔹بسیاری از رخدادها و پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی در برابر قدرت‌های جهانی بر اساس محاسبات عادی و مادی قابل تبیین نیست و نشانه‌هایی از امدادهای الهی در آنها مشاهده می‌شود. 🔹باید بدانیم که دشمنی آمریکا و اسراییل انکار ناپذیر است، لذا اگر می‌خواهید با این دشمنان مذاکره کنید و دست بدهید باید انگشتان دست خود را بشمارید. بیشتر بخوانید @rasanewsagency