eitaa logo
راسخون 8✓
320 دنبال‌کننده
968 عکس
1.5هزار ویدیو
10 فایل
گامی بسوی شناخت دشمن ، و تبیین نقش انقلابیون در مقابله با راهبردهای حزب الشیطان
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
🔻آیت الله اراکی: حمله به منافع آمریکا و حامیانش واجب شرعی است 🔹 هرگونه اقدام منجر به تضعیف روحیه مقاومت حرام است عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه: ◽ در هر کجا که باشد و مقابله با کسانی که در خدمت قدرت آمریکا هستند، برای هر کسی که توانایی انجام آن را دارد، یک واجب شرعی است ◽بر آزادگان منطقه واجب است که در برابر طغیان دشمن صهیونیستی-آمریکایی سکوت نکنند ◽هرگونه اقدامی که منجر به تضعیف روحیه در میان ملت‌های منطقه گردد، از نظر شرعی حرام است. بی‌شک، کردن نیروهای مقاومت، عینِ تضعیف مقاومت و یاری رساندن به مستکبران و کفارِ حربی به‌ویژه استکبار صهیونیستی-آمریکایی است. @HawzahNews / خبرگزاری‌حوزه
16.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☝️☝️☝️خودتان قضاوت کنید، به نظر من اگر وزارت ارشاد این چنینی نباشد بهتر است. پیاده سازی سیاستهای کلان پروژه یهود در جهت استحاله جامعه اسلامی ( ) است . و در تمام طول جنگ !! ، توسط ؟؟ در حال اجراست !؟ چرا ؟ چون یکی از ماموریت های اصلی این دولت که خروجی موساد در ایران است... استمرار همین کلان پروژه یهود در ایران است
35.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توجه توجه توجه 🔴 شبکه خبر پیشنهاد دهنده متن تفاهمنامه آمریکایی ها با ایران را ، معرفی کرد !!؟ حالا معلوم شد چرا پزشکیان به صدا و سیما را حمله کرد !!؟ ، در حاکمیت استحاله شده جمهوری اسلامی ایران ، ... مشغول کارند !!! .... 26 آیا تصور نمی‌کنید بعد از براندازی ..... .... که با موساد و ، انجام گرفت. دولتی که سرکار آمده ... ادامه و متحد است!!؟ https://eitaa.com/Rasekh8
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این یک تعریف جامع و زیبا ، .... از « رسیدن به قله » هست .... راهبرد امام شهیدمان .... پدر امت اسلام .... انتقام آقای شهید چطور باید گرفته شود!!؟ صحبت های شنیدنی حاج مهدی رسولی در اولین شب از حسینیه معلی شبکه سه موساد و در ایران و براندازی نرم و 🔥🔥🔥ترک فعل راهبردی و فاجعه بار 💥نیروهای امنیتی !!!؟ و 💥مدعیان پاسداری از ، دستاوردهای انقلاب اسلامی !!! و تصمیم سازی غیر راهبردی ، غیر عقلانی ، غیر قانونی و غیر شرعی 💥شورای م حت رم نگهبان !!!!!! و 💥طرح‌ریزی هدفمند دستگاه رسانه ملی در تبلیغات انتخاباتی ، که بیشتر روی جامعه انقلابی و و ترکیبی را روی آحاد جامعه ، بفرموده !!! ( !!) ، بطور کامل و موفقیت آمیزی پیاده سازی شد !!؟ و تمام کننده این بازی انتخاباتی 🔥 که با انقلاب بودن !! و سپاهی بودن !! دو لایه مهم بدنه انقلاب اسلامی را ، علیرغم مخالفت صریح ، آلوده کرد ، و نتیجه از قبل برنامه ریزی شده سناریوی موساد و اصلاح طلبان و تشکیل به نظام تحمیل شد !!!؟ این کودتا دقیقا بمنظور از پا انداختن نظام اسلامی به رهبری امام شهیدان را ، مورد هدف قرار داد!؟ ولی به حول و قوه الهی ، با خون امام شهیدمان و ملت اگاه‌ مان ، نتیجه عکس خواهد شد و این ملت به برکت آن خون انشاالله بساط کفر و نفاق را در ایران و جهان در هم خواهد پیچید.... https://eitaa.com/Rasekh8
🔴 *اینها اگر فیلم بود وسطش سالن سینما را ترک می‌کردم!* 🔺چند وقت پیش در لابلای یک یادداشت دیگری نوشتم *«اگر پنج سال قبل پای یک فیلم سینمایی می‌نشستم که نشان می‌داد از سوی آمریکا به ایران حمله نظامی می‌شود و در ساعت صفر جنگ رهبری و تمام فرماندهان اصلی نظامی کشور یک جا ترور می‌شوند، به همه مراکز و تاسیسات نظامی ایران تا حد کلانتری محلات حمله می‌شد و کشور در کمتر از ۲۴ساعت به مرحله اداره زیرزمینی امور می‌رسد، در حدی که احتمالا یک بخشدار هم در ساختمان بخشداری نتوان پیدا کرد؛ اما ایران تنها ۲ساعت بعد از شروع چنین جنگی به ۷پایتخت در منطقه حمله گسترده موشکی می‌کرد، تنگه هرمز را مسدود می‌کرد و تا ۱۰۰روز بزرگترین ارتش جهان نه توان آن را پیدا می‌کرد که این تنگه را باز کند و نه قدرت آفندی و موشکی ایران را از کار بیاندازد و در این فضای اداره زیرزمینی کشور که کلانتری‌ها هم تخلیه شده‌اند حتی یک شهر کوچک مرزی سقوط نکند و دست آخر ایران زمان آتش‌بس را تعیین کند و...»* قطعا همان اواسط فیلم، سالن سینما را ترک می‌کردم و می‌گفتم این فیلم بیش از حد پروپاگاندایی و اگزجره است و درصدی به شعور مخاطبانش احترام نگذاشته است.  🔹اما خب چه می‌شود گفت؟ ما این فیلم غیرقابل باور را در این صد و چند روز زندگی کردیم. در یک نبردی که بسیار از هجوم اسکندر مقدونی و چنگیز مغول و ارتش متفقین هم بزرگتر بود ما تاریخی‌ترین مقاومت میهنی را از خودمان نشان دادیم. 🔸حجاب معاصرت چندان اجازه نمی‌دهد که بفهمیم تمام اینها یعنی چه، اما خب بعدها هرکه در کتاب تاریخ به این جنگ و داستان دفاع ما می‌رسد با حیرت و غرور و افتخار، آن را می‌خواند. گوارای وجود آیندگان باد افتخار به این تاریخ و نقطه پایانی که بر قرن‌ها اضطراب برای بقا ایران و حفظ تمامیت سرزمینی‌اش گذاشتیم. 🔹یکصد و چند روز پیش اهریمنان زمانه از پایان جنگ در چند روز الا چند هفته گفتند. اهدافشان هم مشخص کردند. 1⃣ *نابودی توان موشکی ایران* 2⃣ *نابودی قدرت دریایی ایران* 3⃣ *نابودی و خارج کردن مواد غنی‌سازی‌شدن ایران* 4⃣ *تغییر نظام سیاسی ایران* 5⃣ *مالکیت بر جزایر جنوبی و منابع نفتی ایران* و به پیوست تمام اینها: تسلیم بی قید و شرط ◽*ما تا ساعت آخر این جنگ موشک‌هایمان به هر تعداد و با هر هدفی که انتخاب خودمان بود شلیک شد.* ◾*ما تا ساعت آخر جنگ تعیین کردیم که کدام کشتی از تنگه عبور کند و کدام پشت دروازه بماند.* ◽*ما سرنوشت اورانیوم‌ها را حتی از شروط پایان جنگ خارج کردیم.* ◾و آن دو مورد آخر هم که ارزش پاسخگویی ندارد و لفظش هم به دهان نجس دشمنان بزرگ بود. ✅ ایران با تنی زخمی و با داغی ابدی از فقدان نیکوترین فرزندانش این جنگ را به انتها رساند. آنان تن به تن برای اقتدار و استقلال وطن ذبح شدند اما *حالا خلیج، از هر زمانی فارس‌تر است.* تهدید ایران علیه دشمنانش از هر زمانی معتبرتر است، ایمان به توان دفاعی‌مان از هر زمانی بالاتر است. و ایران برای ما وارثان این ایام سخت از هر زمانی *ایران‌تر* و عزیزتر است. @sadeqfaramarzi
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 خداقوت سردار قاآنی ، به محمدباقر قالیباف ، و افراد همراه وی در هیئت مذاکره/ طوری با اقتدار برخورد کردند که ترامپ به لرزه افتاد !!!؟ 🔥🔥🔥چه آن برادر پای لانچر، چه برادران در محور مقاومت، چه برادران در هیئت مذاکره، از جنس مقاومت هستند!!! 🚥 پی نوشت:؛ منتخب ، سازوکار پیچیده ... موساد و است !!! این دولت را اسرائیل ،با انتخاباتی زودرس بنظام تحمیل کرد!؟ و ماموریت دارد ... در جهت تامین منافع جهانی و منطقه ای نظام سلطه به رهبری یهود ، عمل کند!! به حواشی توجه نکنید. راهبرد ، براندازی در قالب استحاله حاکمیت جمهوری اسلامی است تا در مورد فهم این مسئله و راه حلی بنیادین و شجاعانه برای آن گرفته نشود!؟ هرگز نمی‌توانیم به قله نزدیک بشویم ؟؟ این جریان ...هر کسی را ، مانع تشخیص دهد ،فقط با یک اشاره به موساد، او و خانواده‌اش را نابود میکند !؟ برای مثال :؛ ، تشخیص دادند حضور ایشان در مذاکرات با آمریکا ، برای آمریکا و اسرائیل مضر است ، جنایتکارانه!! ،حذفش کردند !!... به عبارتی ، میز مذاکره ،قبل از مذاکره را تنظیم گری کردند؟ مذاکره شده است!!؟ و فقط یک بازی فریبکارانه است!!؟ همه چیز از قبل ، با طرح‌ریزی دقیق ، و با برنامه اجرا میشود ،و به تیم ایرانی فقط دیکته میشود . تیم ایرانی فقط دلقکهائی هستند که با چند مانور رسانه‌ای برای خودشأن دستاورد می‌سازند!!؟ با توجه به صحبت‌های آقای قاانی به این نتیجه میرسیم سپاه در ، مورد ضرب قرار گرفته!!! و این برای فاجعه است!!!؟ https://eitaa.com/Rasekh8
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طنز تلخی که .... به واقعیت پیوست .... و ، کیف‌کش .... .... یک هفته قبل از شهادت امام جامعه ... در مصاحبه‌ای کاملا عادی و در کمال آرامش !!! بطور واضح و مستدل !! ، به سؤال خبرنگار خارجی ، جواب داد !!؟ و شد ، آنچه نباید .... دوستان ، حتما مصاحبه را گوش کنید و در کنشهای چهره و زبان بدن عراقچی دقت کنید!!؟ متوجه خواهید شد که ما در ظاهر با فردی آرام و موجه ، ولی در باطن با چه جنایتکارانی طرفیم !!؟ طرف در جایگاه وزیر خارجه کشور است ولی کمترین دلبستگی نسبت به امنیت رهبر و مقتدای میلیونها مسلمان و ازادیخواه جهان و کشور ، در چهره پلید او ، دیده نمیشود !!؟ حتی به دشمن دارد این مطلب را در کمال وقاحت ، القا میکند!؟ ما اهل کوفه؟؟ اهل کوفه هم ، مردمانی در ظاهر ، آنچنان جنایتکاری نبودند!!؟ ولی زمان‌شناس نبودند !؟ امام شناس نبودند !؟ دشمن شناس نبودند !؟ وظیفه شناس نبودند !؟ آخرت گرا نبودند !؟ و .... و به گذران دنیای خود ، دلخوش !؟ بهمین دلیل بی عملی خود ، نسبت به تبعیت از امام شان ، را ، نامیدند!!؟ به وعده رفاه اغیار ، دلبسته ، و .... ذلت دنیا و عقوبت آخرت را روزی خود قرار دادند !!؟ !!! ایران ✓تنها داشته انقلاب اسلامی ایرانتنها میدان دار ایران اسلامیتنها پرچمدار خونخواهی امام شهیدو تنها پرچمدار قیام امام حسین ع وظیفه‌ای بس سنگین را بعهده دارند!!؟ کانه خونخواهی امام مظلوم ، حسین ع را ، بعد از ۱۴۰۰ سال ، بردوش میکشند!!؟ https://eitaa.com/Rasekh8
آیه استخاره پزشکیان قبل از اولین ورودش به کاخ ریاست جمهوری پاستور ... 🔻قَالَ ادْخُلُوا فِي أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِكُمْ مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ فِي النَّارِ ۖ كُلَّمَا دَخَلَتْ أُمَّةٌ لَعَنَتْ أُخْتَهَا ۖ حَتَّىٰ إِذَا ادَّارَكُوا فِيهَا جَمِيعًا قَالَتْ أُخْرَاهُمْ لِأُولَاهُمْ رَبَّنَا هَٰؤُلَاءِ أَضَلُّونَا فَآتِهِمْ عَذَابًا ضِعْفًا مِنَ النَّارِ ۖ قَالَ لِكُلٍّ ضِعْفٌ وَلَٰكِنْ لَا تَعْلَمُونَ شما هم در میان گروه هایی از جن و انس ، که پیش از شما بودند ، در آتش درآیید ، هرگاه گروهی وارد شوند ، هم مسلکان خود را لعنت کنند ، تا آنکه همه آنان ، با خفت و خواری در آتش جمع شوند ، آن گاه پیروانشان درباره پیشوایانشان گویند: پروردگارا! اینان ما را به گمراهی کشیدند، پس عذابشان را از آتش، دو چندان گردان؛ خدا می فرماید: برای هر کدامتان دو چندان است، ولی نمی دانید.» آن روزی که با سازوکاری پیچیده و مخفی میان ویتکاف و عراقچی ، به ، تحریف و با دروغ شعام در بیانیه خود ، قبول شروط ایران توسط ترامپ و پیروزی ، اعلام شد !!؟؟ . آن روزی که رئیس هیئت مذاکره کننده ایران خلاف دستور ، عمل نشدن به دوشرط پیش از ورود به مذاکره یعنی توقف آتش در لبنان و پرداخت پولهای توقیفی ، با عجله به پاکستان رفت ، و باعث شد دشمن بیش از ۲۰۰۰ شهید به محور مقاومت تحمیل کند!!! آن روزی که علیرغم دستور صریح در عدم ورود به مذاکره ، باز ادامه دادید ، در حالیکه دشمن ضمن محاصره در لبنان در حال کشتار بود !؟
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥از مداح و منبری تا تحلیلگر سیاسی و مشاور آقای قالیباف از طاهری تا مهدی محمدی، مرد باشید و شجاعت داشته باشید، همانطور که با رهبر رهبر گفتن صدای منتقدان را با برجسب‌های "تندرو" و "ضد وحدت" و ... خاموش می‌کردید، امروز هم بر توافقی که نظر رهبری در آن لحاظ نشده بتازید. درست است که توافق امضا شده و دیگر دیر است! اما شرافت ایجاب می‌کند که جبران مافات کنید و رهبری را یاری نمایید و به خیل مردم بازگردید. اگر نبود شبکه کانالها، مادحین و بلاگرهای سیاسی که انتقادات و مطالبات را خاموش می‌کردند، شاید امروز اتفاقات دیگری می افتاد. تا دیر نشده موضع گیری کنید! 🔴 👇 @bidariymelat
راسخون 8✓
🎥از مداح و منبری تا تحلیلگر سیاسی و مشاور آقای قالیباف از طاهری تا مهدی محمدی، مرد باشید و شجاعت دا
هنر این بوده که توانسته ، یک لشگر سایبری به لشگرهای سایبری اسراییل ، علیه ، سازماندهی کند!!!؟ تا بموقع در جهت و رهبری نظام ، و شکل دهی علیه نیروهای انقلابی و معرفتی علیه قشر خاکستری و ... بمنظور کنترل افکار عمومی سازماندهی کند!!؟ کاری که هاشمی رفسنجانی با این گستردگی نتوانست !؟
⭕️ عبارت مورد استفاده رهبر ، هوشمندانه است !!؟ تفاهم‌نامه رؤسای جمهور!!! نه تفاهم ملت .... و نه تفاهم کشور .... دو دولت ، باهم تفاهم کردند !!؟ » از رهبری هزینه نکنید!؟ رهبری علی الاصول نظر دیگری داشتند!!! به بیان دیگر امام جامعه ، اساسا مدعی هستند ،تفاهمنامه از هیچ اصولی ، تبعیت نمیکند !!؟ https://eitaa.com/Rasekh8